زورگیری مسلحانه از دو عراقی ثروتمند/ مالباختگان قصد زیارت در مشهد و قم را داشتند

سه سارق مسلح که از دو تبعه عراق زورگیری کرده بودند، توسط پلیس ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در آخرین روز شهریور ماه خبری مبنی بر اینکه سه مرد مسلح از دو تبعه عراق که با خودرویی عازم استان قم و مشهد برای زیارت بودند، زورگیری کرده‌اند، به پلیس ایلام اعلام شد و پرونده در اختیار ماموران زبده این استان قرار گرفت.
 
ماموران در بررسی‌های اطلاعاتی خود دریافتند که این افراد مسلح از پایانه مهران اتباع عراقی را تحت تعقیب قرار داده بود و در موقعیتی مناسب، در فاصله دو کیلومتری پس از تونل آزادی محور ایلام- سرابله نقشه سرقت را پیاده کرده‌اند.
 
در گام بعدی عوامل انتظامی ایلام موفق شدند با رصد دوربین‌های امنیتی هویت یکی از سارقان را که سابقه دار  نیز بود را  شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
سردار علی دولتی فرمانده انتظامی ایلام درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تحقیقات صورت گرفته از متهم دستگیر شده،  باعث شد دو همدست او نیز شناسایی و دستگیر شوند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی، متهمان در اعترافات خود پول زیاد اتباع عراقی را عامل وسوسه برای سرقت از آنها عنوان کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
ای کاش حکم اعدام برای انها صادر شود .اما زهی خیال باطل ...............زندان هم نمیشن .
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۱۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۳
این نا جوانمردان کثیف اینگونه بصنعت توریسم کشور لطمه میزنند . اروپائی که ازکشور ما دیدار نمیکند همین توریستهای مذهبی نیز که از بار بیکاری این کشور اندکی میکاهند با این خاطرات تلخ دیگر باین کشور نمی آیند . این عاملان را باشد مجازات رسانده و مالباختگان باید بحق خود برسند .
آخرین اخبار