رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كشف 85 درصد جرائم جنايي استان در 5 ماهه نخست سال 94 با اشرافيت و تخصص بالاي كاراگاهان اين پليس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "ستارخسروي "رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:با تلاش شبانه روزي و اشرافيت و تخصص بالاي كارآگاهان اين پليس طي پنج ماهه اول امسال 100 درصد قتل ها ،89 درصد سرقت هاي مسلحانه ،80 درصد حريق هاي عمدي و در مجموع 85 درصد جرائم جنايي استان کشف شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت:در اين مدت پليس آگاهي استان توانست با استفاده از توانمندي هاي جديد علمي جديد تعدادي از قتل هاي رخ داده در سال هاي گذشته را نيز کشف و قاتلان فراري و مخفي شده با نام هاي جعلي را دستگير و به مرجع قضايي تحويل نمايد.

وي به کشف سه فقره قتل بعد از گذشت بيش از 20 سال اشاره كرد و افزود: رسيدگي به پرونده هاي جنايي با موشكافي دقيق تا كشف نهايي آنها ادامه دارد و تا حصول نتيجه هرگز اين پرونده ها مختومه نمي شود.

سرهنگ خسروي با اشاره به اينکه پليس آگاهي استان اصفهان با همکاري خوب مردم شريف استان اصفهان و لطف خدا به عنوان يک پليس کاملا علمي و تخصصي توان کشف پيچيده ترين جنايت ها را نيز دارد ادامه داد و گفت:عامل بسياري از جرائم جنايي پايين بودن آستانه تحمل است و لازم است بهداشت روان جامعه به جد مورد توجه متوليان امر قرار گرفته و در خصوص کنترل خشم و عصبانيت فرهنگ سازي مناسب صورت گيرد. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، 85درصدی ، جرائم ، جنایی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.