رئیس گروه نیروی انسانی بیمارستانی و تخصصی معاونت درمان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انجام تعهد پزشکان متخصص فارغ التحصیل 93 خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از دکتر  سید مرتضی خاتمی رئیس گروه نیروی انسانی بیمارستانی و تخصصی معاونت درمان ضمن اعلام این خبر گفت: پزشکان متخصص فارغ التحصیل در سال 93 برای تعیین محل خدمت تعهد خود از 8 تا 15 مهر ماه می‌توانند به آدرس الکترونیکی  avab.behdasht.gov.ir/specialist/frmSelection.aspx مراجعه کنند.

به گفته وی طبق ماده هفت دستورالعمل توزیع نیروهای تخصصی در صورتی که به هر دلیل فردی در تقسیم شرکت نکرده یا مدارک لازم برای انتخاب محل را در مهلت‌های تعیین شده ارائه و یا انتخاب محل ننماید معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نسبت به تعیین محل خدمت بر اساس نیاز دانشگاههای کشور اقدام نموده و فرد حق هیچ اعتراضی را نسبت به تعیین محل خود ندارد. 

رئیس گروه نیروی انسانی بیمارستانی و تخصصی معاونت درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه مراجعه کنندگان به این سایت در صورت وجود هر گونه سوال می‌توانند با تلفن ۸۱۴۵۵۱۲۱ تماس بگیرند، از آنان درخواست کرد، از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار