به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، تکنولوژی واژهای که هر بار شنیدن آن ما را به یاد ارتباطات و فناوری اطلاعات میاندازد.
ورود نسل سه و بالاتر تلفن همراه، اجرای رومینگ ملی و ... از طرحهایی است که چند وقتی است از اجرای آن میگذرد.
طرحهایی که همه برای ایجاد ارتباطی موثر و افزایش کیفیت و در جهت خدمترسانی به مشترکان افتتاح شد.
رومینگ ملی به منظور حذف اختلالات تلفن همراه و برای تکمیل پوشش دهی تلفن همراه راهاندازی شد. تصور می شد دیگر هیچ مشترکی با پیام " فقط تماس اضطراری" و یا " مشترک مورد نظر در دسترس نیست" مواجه نشود.
پیامی که ظاهراً قصد حذف شدن را ندارد و آوای انتظار مشترکان شده است.
این بار اپراتور دوم تلفن همراه با اختلالات قطعی مکالمه مواجه شد.
عصر روز گذشته مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه از اختلال و قطعی تماسهای خود مواجه شدند.
یکی از مشترکان اینگونه گفت: آنتن موبایلشان به صورت مقطعی برقرار و قطع می شود و یا با سرویس تماس اضطراری مواجه میشوند.
یکی دیگر از مشترکان میگوید: دائماً صدای مشترک مورد نظر در دسترس نیست، شنیده میشود.
اما اینکه چرا این اختلالات هنوز در تلفنهای همراه وجود دارد موضوعی است که پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم این اختلالات در تلفنهای همراه ناشی از ارتقا بخشی تجهیزات نباشد چرا که اکنون در قرن بیست و یکم و ورود اپراتور چهارم موبایل و اپراتورهای دیگر همراه تاکنون باید تجهیز مقدمات ورود اپراتورهای دیگر را فراهم کنند./گزارش از هنگامه فروغی
انتهای پیام/