دو تور گردشگری از اروپا با ملیت های: آلمان، روسیه، سوییس، انگلستان، استرالیا، اسپانیا، چین و بلژیک با همکاری شرکت های ترکیه، مجارستان و ایران، تحت عنوان تور مسافرتی "هزار و یک شب"از مرز ریلی رازی در آذربایجان غربی، وارد ایستگاه رآه آهن زنجان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اعلام این خبر گفت : نخستین قطار گردشگری حرکت خود را از استانبول و با 78 مسافر از کشورهای آلمان، روسیه، سوییس، انگلستان، استرالیا، اسپانیا، چین، و بلژیک آغاز و مسافران این قطار در مدت 13 روز و پس از عبور از تبریز از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران دیدن کرده و روز نوزدهم همین ماه ایران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد.

رحمتی افزود: تور نخست گردشگری روز هشتم مهرماه وارد ایستگاه راه آهن زنجان شدندو پس از بازدید از موزه ها و مراکز و تاریخی به سمت تهران حرکت کردند.

وی ادامه داد: تور گردشگری دوم نیز به نام عقاب طلایی با 78 مسافر از ملیت های فرانسه، آلمان، دانمارک، سوئد، هلند، امریکا، انگلستان، سوییس، مکزیک و مجارستان که حرکت خود را از مجارستان آغاز کرده، 30 مهرماه از طریق مرز رازی وارد ایران شده و مسافران این قطار نیز در 13 روز از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، تهران، کرمان و مشهد دیدن کرده و 12 آبان از طریق مرز ترکیه ایران را ترک خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطر نشان کرد: طی شش ماهه اول امسال سه هزارو و 660 نفر گردشگر خارجی از آثار تاریخی استان بازدید کرده اند.




انتهای پیام/ ش/ن
برچسب ها: زنجان ، مقصد ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.