سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی هم به درد آرسنال مبتلا شده و با مصدومیت متعدد شاگردانش مواجه است او از سرخیو آگوئرو به عنوان بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، منچستر سیتی امشب سه شنبه باید در یک بازی حساس از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آ اس رم برود اما مانوئل پیگیرینی هم با بحران مصدومیت شاگردانش مواجه شده است.

بازی امشب در استمفورد بریج برگزار می شود و از آن جهت اهمیت دارد که تیم برنده همراه با بایرن مونیخ می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند.

فهرست مصدومان منچستر سیتی کمی نگران کننده به نظر می‌رسد زیرا استفان جووتیچ و سمیر نصری 2 بازیکن کلیدی سیتی در این دیدار حضور نخواهند داشت. پیگیرینی برای پیروزی مقابل رم امید زیادی به فرانک لمپارد، خسوس ناواس و جیمز میلیز بسته است.

*** آگوئرو در میان بهترین فوتبالیست‌های جهان

مانوئل پیگیرینی معتقد است سرخیو آگوئرو این قابلیت را دارد تا در فهرست بزرگان فوتبال جهان نامزد کسب عنوان توپ طلای سال شود.

سرمربی منچستر سیتی گفت: آگوئرو از لحاظ فنی بسیار قوی است. او باهوش بوده و سرعت عمل بالایی دارد. آمادگی جسمانی آگوئرو قابل تحسین است و اگر بتواند همین فرم بدنی خود را حفظ کند بدون شک در میان نامزدهای دریافت توپ طلا قرار می‌گیرد.

آگوئرو در 7بازی این فصل 4گل برای سیتی به ثمر رساند. وی در سال 2011 در ازای مبلغ 37 میلیون پوند به اتحاد پیوست و در 77 بازی که در لیگ برتر انگلیس انجام داد 56 گل را به نام خود ثبت کرد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار