امام جمعه شهرستان پردیس گفت : اسرائیل در جهان اسلام با حرکت در جریان نسل کشی و تخریب جایگاه اسلام ناب محمدی (ص) یک غده چرکین محسوب می شود که هر چه سریعتر باید جراحی شود.

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت جهان اسلام گفت : نسخه اسرائیل درآینده نزدیک با ابزار بیداری اسلامی سرچشمه گرفته از ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران در هم پیچیده خواهد شد .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بربرپایی اجلاس علما در حمایت از غزه با سردادن انزجار از استکبار جهانی تصریح کرد : این اجلاس با هدف حمایت از مردم غزه و مستضعفان جهان تشکیل شده است .

امام جمعه شهرستان پردیس در مورد نقش محوری علمای شیعی در مسیر استکبار ستیزی تصریح کرد : سید حسن نصرا... یکی از علمای شیعی در لبنان و آیت ا... سیستانی در عراق دو موج مبارزه علیه استکبار و گروهک های تروریستی متولد یافته در بطن استکبار جهانی را هدایت می کنند .

حجت الاسلام توسلی در خاتمه اظهار داشت : علما ی اسلام در اقسا نقاط جهان وظیفه نشر بیداری اسلامی را برعهده دارند و باید تا زطمان مرگ استکبار جهانی این رسالت را به سر منزل مقصود برسانند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.