عضو شورای اسلامی بخش بومهن گفت : وضعیت آموزشی و بهداشتی و درمانی بومهن با اعمال مدیریت شهری درست و مدون بر اساس نیاز های مردم در این منطقه باید ترمیم شود .

علی رضا بخششی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن تقویت زیر ساخت‌های آموزشی را اقدامی زیربنایی جهت مستحکم سازی بدنه علمی کشور دانست وگفت : آموزش و پرورش در کنار صنعت و سایر بخش ها یکی از ستونهای استقرار و تحقق هدف کلان توسعه کشور به شمار می رود .

عضو شورای اسلامی بخش بومهن توسعه شهرستان‌ها را زیر بنای توسعه استان‌ها برشمرد و اضافه کرد :شهرستانهای پایتخت به ویژه شرق استان با استقرار پروژه ملی مسکن مهر در آنها در برخی حوزه های زیر ساختی جزء مناطق محروم پایتخت به شمار می روند .

بخششی در ادامه این مطلب افزود: شهرستانهایی مانند پردیس که حجم بالایی از مسکن مهر در استان تهران را در برگرفته است در بحث زیر ساخت های آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی جزء مناطق محروم پایتخت محسوب می شوند .

عضو شورای اسلامی شهر بومهن در خاتمه اظهار داشت :شهر بومهن گذشته تلخی را در حوزه مدیریت پشت سر گذاشته است و مدیریت مستقل شهرستان باید با اعمال برنامه های درست و مدون و کارشناسی در ابعاد مختلف ساختار بومهن را ترمیم کنند.

انتهاي پيام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.