سازمان هواشناسی اعلام کرد

کاهش موقتی بارش‌ها در نوار شمالی از فردا / تهران، صاف و 29 درجه

فردا از ناپایداری‌ها در نوار شمالی موقتا کاسته می‌شود و از بعدازظهر روز پنجشنبه در شمال غرب و سپس در استان‌های اردبیل و گیلان افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه هشتم مهر ماه 93" اعلام شد که طی دو روز آینده در شمال غرب کشور و سپس سواحل دریای خزر افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. در این دو روز شدت بارش در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و اردبیل و گیلان بوده و دریای خزر نیز طی این دو روز مواج است.

براساس این گزارش، فردا از ناپایداری ها در نوار شمالی موقتا کاسته می شود و از بعدازظهر روز پنجشنبه در شمال غرب و سپس در استان های اردبیل و گیلان افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.



گفتنی است، طی سه روز آینده در برخی مناطق استان های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات افزایش ابر و شهر تهران، صاف پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 33 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 19 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 29 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار