مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: لزوم پاسخ جدی وزارت‌خارجه به اظهارات "کامرون"/ تذکر به وزیر تعاون درباره لزوم توجه به سلامت جان کارگران ، کمک بازاریان برای تسلیح کرانه باختری / آمادگی 40 هزار پایگاه بسیج برای کمک به غزه / پیشنهاد جوانان برای حضور در سوریه و عراق ، وقتی یک مبارز حقیقی با 70 نفر ائتلاف آمریکایی ضدداعش را متحیر کرد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است

وقتی یک مبارز حقیقی با 70 نفر ائتلاف آمریکایی ضدداعش را متحیر کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/6/2626699_284.jpg

"قوی‌ترین مأمور مخفی در خاورمیانه"، "کسی که هیچ‌کس او را نمی‌شناسد"، "باهوش از نظر سیاسی"، "قدرتمندترین مرد عراق"، "فرمانده بی‌بدیل"، "پیروز بزرگ"، "خطرناک‌ترین سردار ایرانی در نبرد با داعش"، "شخصیتی دارای جاذبه بی‌حد و حصر"، "یک متفکّر عمیق استراتژیک"، "سلاح مخفی ایران"، "نخبۀ گمنام" و... از جمله القابی است که سیاستمداران، افسران و فرماندهان ارتش یا سازمان‌های نظامی دنیا، وی را بدان‌ها نامیده‌اند.

جزایر سه‌گانه جزء لاینفک ایران است/ موضع‌گیری از تریبون جهانی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جزائر سه گانه ابوموسی،‌ تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و اگر پرچم ایران در آن جا به اهتزاز در نیاید، جای تعجب دارد.

مرثیه‌ای برای بچه پولدارها / رویکرد دولت‌ها در برابر واردات خودروهای لوکس چیست؟
 چرا باوجود تعیین عوارض گمرکی زیاد، واردکنندگان خودروهای لوکس همچنان برای این کار سرودست می‌شکنند؟ کدام شخص یا اشخاص یا باندهای اقتصادی در پشت پرده واردات خودروهای لوکس قرار دارند؟

روزنامه "شرق" و "متن" مجرم شناخته شدند
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: هیات منصفه مطبوعات، "نشریه متن" و "روزنامه شرق" را مجرم شناخت اما روزنامه "خورشید" مجرم شناخته نشد.

اخراج بی‌دلیل کارگران کارخانه سیمان ایلام اختلافات قومی و قبیله‌ای را تشدید کرده است نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه باید به کارخانه سیمان این استان رسیدگی شود، گفت: اخراج بی‌دلیل کارگران منجر به تشدید اختلافات قومی و قبیله‌ای شده است.

لزوم پاسخ جدی وزارت‌خارجه به اظهارات "کامرون"/ تذکر به وزیر تعاون درباره لزوم توجه به سلامت جان کارگران

 نمایندگان مجلس در پایان جلسه علنی امروز خود تذکراتی کتبی به مسئولین اجرایی کشور دادند.

طرح اصلاح قانون وظایف دیوان محاسبات کشور اعلام وصول شد

عضو هیئت رئیسه مجلس طرح اصلاح موادی از قانون وظایف دیوان محاسبات کشور را اعلام وصول کرد.

سود بالای سپرده‌گذاری سم مهلکی برای اقتصاد کشور است

 نماینده ملایر گفت: اگر به سود بالای سپرده گذاری‌ها فکری نشود، افراد به جای سرمایه گذاری در تولید به بانک‌ها روی می‌آورند که این یک خیانت است.

کمک بازاریان برای تسلیح کرانه باختری / آمادگی 40 هزار پایگاه بسیج برای کمک به غزه / پیشنهاد جوانان برای حضور در سوریه و عراق
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز نهم مهرماه مصادف با چهارشنبه تا عصر جمعه یازدهم مهرماه کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه دریافت می‌شود و بازاریان رشت، ‌تبریز و تهران نیز کمک‌هایی را برای تسلیح کرانه باختری تقبل کرده‌اند.

جلسه علنی خانه ملت پایان یافت/ جلسه بعدی، سه‌شنبه 8 مهر
 جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام لاریجانی پایان یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار