نماینده ملایر گفت: اگر به سود بالای سپرده گذاری‌ها فکری نشود، افراد به جای سرمایه گذاری در تولید به بانک‌ها روی می‌آورند که این یک خیانت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص پیگیری بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های درمانی که متاسفانه به شکل ناقص و نامناسبی انجام می‌شود، درخواست رسیدگی دارم.
 
نماینده ملایر خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: متاسفانه آب مجتمع‌های شهرستان ملایر بسیار کم و ناقص است و مردم در رنج هستند.
 
وی افزود: هم چنین در خصوص فرسودگی شبکه برق‌رسانی در استان ملایر به وزیر تذکر می‌دهیم که در سال‌های آتی بودجه لازم را به این امر اختصاص داده تا مشکلات مردم حل شود.
 
آریایی‌نژاد خطاب به دولت و صدا و سیما بیان داشت: در مورد پیگیری بودجه‌های مناسب برای گسترش شبکه‌های گیرنده دیجیتال در شهرستان‌ها که متاسفانه نبود آن یکی از دلایل روی آوردن مردم به ماهواره‌ها شده است، تقاضای اختصاص بودجه و رسیدگی داریم.
 
وی خطاب به وزیر اقتصاد و امور دارایی و مسئولین بانک مرکزی گفت: سود سپرده‌ها وقتی بالا باشد یک خیانت به تولید کشور است و باعث می‌شود تا افراد به جای سرمایه‌گذاری در تولید به سپرده‌گذاری در بانک‌ها روی بیاورند و این سهم مهلکی است که باید هر چه زودتر درباره آن فکری شود.  
 
نماینده ملایر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد تبلیغات خط و زبان خارجی تقاضای رسیدگی دارم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار