پیشکسوت استقلال گفت:بازیکنان ملی پوش همه تیم‌ها هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده‌اند من فکر می‌کنم با همین شرایط موجود استقلال قهرمان نیم فصل خواهد بود .

شاهین بیاتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:فکر می‌کنم نتایج طبیعی است و در هر تیمی پستی و بلندی وجود دارد و هر تیمی درباره‌ای از زمان نتایج خوب و بد بدست می آورد و این نتایج جزئی از فوتبال است اما این که تا بازی پشت هم ببازیم کمی جای تفکر و تدبر دارد.
 
وی تصریح کرد:من فکر می‌کنم یکی از دلایل کسب نتایج این هفته‌های اخیر استقلال کم تجربگی در خط دروازه‌ی استقلال و به آمادگی نرسیدن است و همچنین یکی از دلایل دیگر کسب نتایج ضعیف هم می‌تواند به آمادگی نرسیدن بازیکنان ملی باشد.
 
وی اضافه کرد: به آمادگی نرسیدن بازیکنان ملی در تیم‌های دیگر هم کاملا مشهود است و بازیکنان ملی در سایر باشگاه‌ها آن عملکرد مطلوب خود را ندارند و هنوز به شرایط مطلوب خود نرسیده‌اند و حتی تیم‌هایی که در صدر جدول هستند در حال از دست دادن امتیاز هستند که آماده نبودن بازیکنان ملی یکی از دلایل کسر امتیاز این تیم‌ها است به هر حال من فکر می‌کنم‌ رفته رفته تیم‌ها آمادگی نسبی خود را بدست خواهند آورد و به هماهنگی  بیشتری خواهند رسید و ما می توانیم  قهرمان نیم فصل باشیم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال صبوری هستند و می‌دانند که موتور استقلال در هفته های آخر هر فصل روشن می‌شود و این فقط با صبور بودن آن ها ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملی ، تیم ، مطلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار