پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال تا به اینجا بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و فقط با یک سری کاستی در قلب خط دفاع روبرو است.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از سه شکست متوالی تیم استقلال اظهار کرد: تیم استقلال با بازی خوب و پویایی که از خود به نمایش گذاشت مستحق این شکست نبود و این تیم نتوانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند ولی بازی تهاجمی که مقابل تیم ذوب آهن اصفهان انجام داد را نمی‌شود انکار کرد چراکه جزو بهترین بازی‌های این تیم به حساب می‌آمد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه بیان کرد: تیم ما با یک سری کاستی‌ها روبرو است که این مسأله باعث می‌شود این تیم دچار شکست شود.
یک سری از کاستی‌های این تیم مربوط به مصدومیت بازیکنان‌اش است مانند نبود حنیف عمران‌زاده در این تیم و همچنین در قلب خط دفاع نیز آبی پوشان مشکلاتی را در پیش رو دارند ولی در سایر خطوط این تیم بازیکنان خوب و کارآمدی را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: علی‌رغم شکستی که تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان بدست آورد ولی نمایش قابل قبولی را از خود به جای گذاشت و بدشانسی مانع از پیروزی این تیم در این بازی شد.

نامجومطلق در خصوص تغییر در کادر فنی بیان کرد: در این شرایط با توجه به بازی‌های خوب استقلال و عملکرد مناسبش در جدول نیاز به تغییر در کادر فنی نیست چرا که فقط با یک مقدار بدشانسی مواجه شده است و گرنه تیم استقلال در آینده می‌تواند نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برساند.
تنها شانس تیم استقلال فقط در این بود که تیم‌های مدعی قهرمانی دیگر نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و به همین دلیل این تیم با تغییرات بسیار کمی هنوز جایگاهش را در رده دوم حفظ کرده است.

وی در ادامه افزود: من تیم استقلال را تا پایان فصل لیگ برتر مدعی قهرمانی می‌دانم و مطمئن هستم رفته رفته روند موفقیت را در پیش می‌گیرد و به جایگاه اول خودش باز می‌گردد.

نامجومطلق در پایان درباره عملکرد محسن فروزان خاطرنشان کرد: فروزان دروازه‌بان جوانی است که به اعتقاد من خیلی خوب کار می‌کند و این دروازه‌بان اگر خودش را با شرایط تیم استقلال هماهنگ کند و بتواند آستانه تحمل خود را در مقابل بازی‌های سخت افزایش بدهد این احتمال هست که تیم استقلال روی او بیشتر حساب باز کنند.

انتهای‌پیام/


برچسب ها: مطلق ، قهرمانی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار