خاطرات نوجوان سیزده ساله در پشت خاکریزها ، نمایشی مفرح با موضوع بازگشایی مدارس موضوعات این هفته برنامه یه عصر طلایی است که از امروز 5 مهرماه بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه" یه عصر طلایی " با بیان این مطلب گفت: با توجه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس سعی کردیم موضوعات برنامه را با این مناسبت طراحی کنیم، خاطرات نوجوان سیزده ساله در پشت خاکریزها و نمایشی مفرح با موضوع بازگشایی مدارس و روزهای ابتدایی سال را چگونه سپری کنیم  مهمترین سرفصل های برنامه را تشکیل می‌دهد. 

برنامه زنده یه عصر طلایی دارای بخش های مختلفی  از جمله نیمکت طلایی، یه آدم طلایی، گپ و گفت طلایی، یه دلنوشته طلایی، یه پیشنهاد طلایی و... تشکیل شده که در آن سعی بر این است بیش از هر چیز مخاطب نوجوان وارد بحث و گفت وگو شود و از خواسته هایش بگوید.

یه عصر طلایی فرصتی است برای صحبت کردن نوجوان و برقراری یک ارتباط صمیمانه بهتر از قبل با خانواده به خصوص پدر و مادر. یکی از اضلاع اصلی این برنامه تلویزیونی خانواده هاهستند که می توانند با ارائه راهکار خود وارد هر یک از مباحث محوری برنامه شوند.

برنامه "یه عصر طلایی" ویژه نوجوانان  کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) ساعت 15:45 دقیقه بر روی آنتن شبکه تهران می‌رود.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار