سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حق می دهم تحمل شکست سخت باشد ولی ما با این پیروزی در جدول تکانی خوردیم وصعود کردیم .ما می توانستیم بازهم گلزنی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  یحیی گل‌ محمدی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال  گفت: خوشحالم در این بازی و مسابقه قبلی مهاجمان ما گل زدند.ما خیلی خوب بازی کردیم و در یک بازی جاندار  به گل  رسیدیم. به بازیکنانم تبریک می گویم .دستورات فنی را به خوبی اجرا کردند.

وی افزود:با وجود 10 نفره شدن می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. این 3 امتیاز را به  هواداران تقدیم می‌کنم. من حرفم این است که بازیکن باید خود را کنترل کند. حسن‌زاده به یک مهاجم 6 دانگ تبدیل می‌شود. در گل اول کارت اول را رجب‌زاده گرفت.او کارت دوم را هم گرفت تا 15 دقیقه 10 نفره بازی کنیم.خب داور نظرش این بود که بازیکن ما نباید شادی پس از گل می کرد یا پیراهنش را بالا می برد.
 
وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل نفت تهران، افزود: در هر صورت همه بازی ها سخت است. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. مقابل گسترش فولاد باید برنده می‌شدیم اما روی عدم تمرکز در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم. باید این اتفاق درس عبرت شود. ما خیلی موقعیت‌ داشتیم در یک موقعیت‌ 4 به 2 می‌توانستیم با یک پاس ساده شرایط را بهتر کنیم .

وی ادامه داد:هنوز کمبود بازیکن داریم. سینا عشوری امروز مشکل سربازی داشت و قاسم حدادی فر هم نتوانست برای ما بازی کند. البته غیر از این مشکل مهمی داریم که گل خوردن در ضربات ایستگاهی است. 10 بازی کردیم و 8 گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم. روی این مسئله راحت گل می‌خوریم و خودمان هم ناراحتیم. در دفاع چپ هم کمی مشکل داریم.
 
سرمربی ذوب آهن در تاکید شایستگی های تیمش گفت: بازیکنانم لیاقت برد را داشتند. قبول شکست برای حریفی مانند استقلال سخت است.اما نتیجه ای است که به دست آمده و باید پذیرفت. ما با این پیروزی در جدول تکانی خوردیم و صعود کردیم .ما می توانستیم بازهم گلزنی کنیم.

گل‌ محمدی در مورد حضور علی کریمی به عنوان دستیار کی‌ روش گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم ولی مطمئنا  کریمی الگوی خوبی برای بازیکنان جدیدی ست که به تیم ملی دعوت می‌شوند .
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار