سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: بدون شک بازیکن متخلف نفت جزو امیدها بوده و حتی اسم وی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

رحیم ایرانیان، سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص وضعیت بازیکن مشخص شده دوپینگی تیمش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک ما پذیرفته‌ایم که این بازیکن از تیم ما بوده و از باشگاه نفت معرفی شده است، آن را پذیرفته و قبول می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: باید این نکته را یادآوری کنم این بازیکن به هیچ وجه از تیم بزرگسالان ما نبوده و جزو بازیکنان امید ما بوده و حتی نام این بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده است و با توجه به گذشت انجام 9 بازی از تیم نفت در لیگ چهاردهم حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

ایرانیان ادامه داد: با توجه به سیاست منصوریان مبنی بر استفاده از بازیکنان امید و جوانان در تمرین و استفاده از آنها در مسابقه، اجازه این افراد را در مجموعه تمرین نفت صادر کرده و از شانس این بازیکنان در زمان تمرین افسران دوپینگ‌ حضور یافته و با توجه به انجام تست دوپنیگ این خود را شناسایی می‌کنند.

سرپرست نفت تهران عنوان کرد: در مورد اینکه اعلام می‌کنند وی منصوب به زمان گل محمدی بوده یا منصوریان باید اعلام کنم این بازیکن یک بازیکن عادی بوده است و منصوب به هیچ کس نیست، ولی با توجه به سیاست‌های باشگاه مبنی بر استفاده از جوانان و امید در تمرینات این تیم راه یافته بود و ما متاثر هستیم.

وی در مورد مقصر این رویداد گفت: اجازه دهید در این مورد باشگاه تصمیم‌گیری کند زیرا ما 45 دقیقه است که از جریان اطلاع یافته‌ایم به محض احضار بازیکن شرایط و اصل جریان را پی‌گیری می‌کنیم.

ایرانیان تاکید کرد: باشگاه نفت نیز به طور قطع با این بازیکن برخورد جدی خواهد کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت اضافه کرد: فردا باشگاه نفت مساله این بازیکن را به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که دیگر نه تنها در باشگاه نفت بلکه در سایر باشگاهها شاهد چنین رویدادی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، منصوریان ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار