سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت جریمه 5 درصدی برای کادر فنی و بازیکنان تیم به علت نتیجه نگرفتن اختصاص بدهد.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به نتایج ضعیف تیم در مقابل بازی با گسترش فولاد تبریز هیئت مدیره تصمیم گرفت جرایمی را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر بگیرد چرا که در بازی هفته نهم مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در وقت معمولی بازیکنان تیممان موقعیت گل تک به تک را نزدند و این ناهماهنگی باعث شد که در وقت اضافه‌های گل بخوریم.

وی در ادامه عنوان کرد: بد نتیجه گرفتن تیم باعث ایجاد تصمیماتی در هیئت مدیره شد که بر این اساس جریمه 5 درصدی بازیکنان و کادر فنی صادر شد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد:‌ در هفته دهم لیگ برتر بازی مقابل تیم استقلال تهران را خواهیم داشت و از امروز تمرینات خود را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

شجاعی در باره اینکه آیا اولتیماتومی به گل محمدی داده شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد، چرا که بحث اولتیماتوم دادن به گل محمدی اصلاً در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اتفاق نیفتاده است و من نیز این موضوع را تا به حال نشنیدم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گسترش ، ادامه ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار