سرپرست باشگاه سایپا گفت: بازی‌های خوبی در لیگ برگزار کردیم اما از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده نکردیم و این در حالی است که ما برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم.

حسین خوش‌نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی سایپا در برابر تیمی همچون ذوب‌آهن دیدار خوبی بود ما در اوایل بازی خود به گل رسیدیم در حالی که در هجده قدمی دروازه، صحنه مشکوک پنالتی رخ داد و این نظر داور برای ما قابل احترام است اما در کل بازی‌های خوبی را انجام دادیم.
 
سرپرست باشگاه سایپا در ادامه افزود: ما از روز اول برای بهتر شدن در لیگ برتر با هم قرار گذاشتیم تا در هر بازی بجنگیم‌ و با تلاش بیشتر امتیاز بگیریم و با این اوصاف تا این لحظه چهار امتیاز بدهکاریم‌ و این در حالی است که سایپا هفته به هفته بهتر می‌شود.
 
وی در ادامه گفت: هدف ما حضور در جمع شش تیم بالای جدول است و انجام دادن این خواسته‌ بسته به نمایش و بازی‌های خوبی است که به اجرا  می‌گذاریم و این در حالی است که ما مصدومان زیادی داشتیم و شاه علی‌دوست به شرایط آرمانی نرسیده اما با تمام توانمان سعی می‌کنیم که در لیگ برتر بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذاریم.
 
خوش‌نظر گفت: ما به حضور هواداران احتیاج داریم و با حمایت این تماشاگران است که تیم‌های که با سایپا بازی می‌کنند به مشکل برخورد می‌کنند و ما به آمدن این طرفداران به ورزشگاه نیاز داریم تا با روحیه دادن به تیم نتیجه بهتری را از ما شاهد باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار