تیم ملی بسکتبال ایران مرحله یک چهارم هایی بازی های آسیایی را با پیروزی مقابل ژاپن آغاز کرد. ملی پوشان ایران فردا با مغولستان روبرو می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال در شروع مرحله یک چهارم نهایی با ترکیب متفاوتی بازی با ژاپن را آغاز کرد. مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، روزبه ارغوان و حامد حدادی انتخاب های بچیروویچ در شروع بازی با ژاپن بودند. صمد نیکخواه کاپیتان تیم ملی تا پایان نیمه اول هم وارد زمین نشد و محمد جمشیدی فرصت خوبی برای بازی پیدا کرد.

کوارتر اول با وجود شروع بهتر ژاپنی ها با نتیجه 16 بر 15 به نفع ایران تمام شد.

بازی تا اواسط کوارتر دوم هم نزدیک پیش رفت اما در نهایت ایران در نیمه اول با نتیجه 45 بر 37 برنده بازی شد.

حدادی با 7 امتیاز و 5 ریباند و محمد جمشیدی با 9 امتیاز بهترین های نیمه اول بودند. 

برتری با نیمکت نشینان

در شروع نیمه دوم اختلاف تیم ایران با ژاپن از 10 امتیاز هم گذشت. ژاپن در 8 دقیقه اول نیمه به 2 امتیاز محدود شده بود و بازیکنان ایران با 13 امتیاز به 58 امتیاز رسیدند.

 ژاپنی ها بعد از 8 دقیقه با یک پرتاب 3 امتیازی طلسم را شکستند. در این دقایق ایران با بازیکنان نیمکت به بازی ادامه می داد. کوارتر سوم با نتیجه 16 بر 9 به نفع ایران تمام شد.

ترکیب کوارتر سوم در کوارتر آخر هم حفظ شد و بعد از چهار دقیقه اختلاف از 20 امتیاز گذشت.

ایران در نهایت با ترکیب ذخیره و نتیجه 82 بر 59 برنده اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن شد.
 
 محمود مشحون دست به کار شد!


محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که دیروز در دیدار ایران با فیلپیین از پشت نیمکت به همراه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک بازی را دنبال می کرد امروز تغییر مکان داده و از روی نیمکت در کنار محمدرضا مشحون رئیس تیم های ملی و سایر اعضای کادرفنی بازی را تماشا می کرد.

تیم ملی ایران در بازی دوم این مرحله از ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا با مغولستان دیدار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار