تیم ملی بسکتبال بانوان قطر که در دو بازی اول آسیایی حاضر به بازی به خاطر جلوگیری از بازی چند بایکن محجبه نشده بود، به طور رسمی از بازی ها کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال قطر بعد از دو باخت فنی به خاطر حاضر نشدن در مسابقه امروز سوم مهر به طور رسمی از بازی های آسیایی کناره گیری کرد.

بانوان قطری بعد از جلوگیری مسئولان برگزاری از بازی چند بازیکن محجبه تیم حاضر به بازی نشدند و با کناره گیری رسمی آماده بازگشت به خانه هستند.

قطر امروز با نپال بازی داشت و با وجود حضور مسئولان برگزاری و داوران در سالن محل بازی در کنار اعلام اسامی هیچ کدام از اعضای تیم قطر در سالن حاضر نشدند.

هروس آوانسیان رئیس کمیته داوران بسکتبال آسیا در مصاحبه با نمایندگان رسانه های حاضر در سالن محل برگزاری مسابقه گفت: " مسئولان تیم بسکتبال قطر هیچ اطلاعی از آمدن یا نیامدن خود به سالن ندادند. ما گزینه ای دیگری به جز انتظار کشیدن برای ورود این تیم نداشتیم تا در نهایت مجبور به برنده اعلام کردن تیم حریف شدیم."

تیم قطر 2 بازی دیگر در مسابقات بسکتبال بانوان داشت که با توجه به کناره گیری رسمی این مسابقات از جدول بازی ها حذف می شوند.

در عین حال مسئولان برگزاری بازی های آسیایی اعلام کردند که هنوز هیچ دستوری از فدراسیون جهانی بسکتبال برای اجازه بازی با حجاب به آنها داده نشده و داوران تنها طبق قوانین همیشگی در مورد استفاده نکردن از هر نوع پوشش سر، زیورآلات یا مواردی از این دست به بازیکنان تیم قطر در بازی روز گذشته مقابل مغولستان تذکر داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار