برای ویندوزفون؛

با این برنامه می‌توانید یک آلبوم زیبا از تصاویر خود خلق کنید + دانلود

با این نرم افزار می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌های خود را به صورت کاملا جذاب در آورید، برای این کار از قالب‌های آماده موحود در برنامه استفاده کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ رابط کاربری Phototastic، کاملا آسان و راحت است و توانایی طراحی در ویندوز 8 را دارد. برای شروع Collage را کلیک کنید. در صفحه نمایش طرح بندی کولاژ شامل انواعی از قالب ها وجود دارد که اجازه می دهد انواع عکس ها در شبکه های مختلف ایجاد کنید و حداکثر می توانید تا 25 تصویر ایجاد کنید.

yjc.ir

هر گزینه دارای مجموعه ی از تنظیمات است. به عنوان مثال، گزینه border، برای تنظیم حاشیه عمودی و افقی برای هر دو طرف درونی و بیرونی از تصویر امکان پذیر می کند. به همین ترتیب، شما می توانید به اندازه سایه در زیر هر تصویر را کنترل کنید، و همچنین طرح های مختلف در پرواز تبدیل کنید. شما حتی می توانید هر تصویری که می‌خواهید را انتخاب کنید و تغییراتی را روی آن انجام دهید، از جمله چرخش تصویر، تغییر اندازه، تنظیم border و... .

yjc.ir

Phototastic اجازه می دهد به شما کولاژ خود یک پس زمینه انتخاب و اضافه کنید. شما می توانید هر یک شیب رنگ یا الگوی بافت و همچنین تنظیم شدت و مقیاس از یک پس زمینه (background) را انتخاب کنید. می توانید کلاژ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آن را با فرمت PNG یا JPEG. Phototastic در هاردیسک خود ذخیره کنید. این نرم افزار رایگان است و کاملا سازگار با ویندوز 8 و ویندوز RT است.

yjc.ir

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 17.56 مگابایت
 • نسخه: 3.2.0.0
 • اجرا در: windows phone 8 ,windows phone 8 ,windows 7.5
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عارف
۱۹:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
ممنون که به سیستم عامل مدرن ویندوزفون اهمیت می دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
آخه ويندوزفون چرا مزارين؟
بيشتر مردم همه دارن از اندرويد استفاده ميكنن پدرجان.........
آخرین اخبار