در هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد کنفرانس نوکیا و محصولاتی که قرار بود در آن معرفی شود به گوش می رسید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، همچنین چند روز پیش این شرکت محصولی به نام Lumia928 را بر اپراتور Version ارائه کرد، و امروز محصولی دیگر ا به نام Lumia 925 که عنوان برترین اسمارت فون ساخته شده توسط نوکیا را به خود داده است.


نوکیا بیشترین تمرکز خود را در لومیا 925 که با کد Catwalk  شناخته می شود بر روی دوربین این محصول معطوف کرده است، دوربینی که همانند 928، 8.7 مگاپیکسلی بوده از نوع Purview به همراه تثبیت کننده نوری و لنز CarelZiess می باشد.


محصول جدید نوکیا مجهز به سه میکروفون HAAC می باشد،  که می تواند بدون کوچکترین انحرافی حتی در محیط های شلوغ، صداها را با کیفیت فوق العاده ضبط کند. نوکیا اپلیکیشن Smart Camera را در این محصول قرار داده است، که کاربر توسط ویژگی Brust Mode آن می تواند  10 تصویر 5 مگاپیکسلی پشت سر هم ثبت کند و با کمک قابلیت های Shot Best, Action Shot و  Motion Focusاشیا اضافی در تصویر را حذف کرده و بهترین چهره را برای افراد مخالف انتخاب کند.


صفحه نمایش لومیا 925، 4.5 اینچی از نوع AMOLED بوده که با رزولوشن 1280*768 ارائه می شود و مجهز به  تکنولوژی ClearBlack بوده، این صفحه نمایش توسط Gorilla Glass 2 در برابر خط و خش محافظت می شود، پردازنده ی این اسمارت فون دوهسته ای 1.5 گیگاهرتزی از نوع SnapDragon به همراه 1 گیگابایت رم می باشد، که برای ویندوزفون 8 گزینه ی مناسبی به نظر می رسد.


جنس بدنه در این محصول، مانند تمامی محصولات سری لومیا فوق العاده بوده و ترکیبی از آلومینیوم و پلی کربنات می باشد، ضخامت آن 8.8 میلیمتر و از وزنی معادل 135 گرم برخوردار است، نوکیا از یک باتری 2000 mAh برای تامین انرژی این دستگاه استفاده می کند، که البته قابلیت تعویض باتری مانند لومیا 920 وجود ندارد، Nokia Lumia 925 از اواخر ماه ژوئن در اروپا و چین با قیمتی در حدود 610 دلار عرضه خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار