معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با بیان اینکه ساماندهی صنوف آلاینده استان البرز ضرورتی انکار‌ناپذیر است، گفت: با اختصاص زمین در اطراف استان البرز امکان انتقال این واحدها به مرکزی متمرکز در اطراف شهرها وجود دارد و وزارت صنعت و معدن از ایجاد چنین مکانی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد علی ابریشمی با بیان اینکه در حال حاضر زمین‌های مناسبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی در این استان وجود ندارد،‌اظهار داشت: کمبود زمین جهت توسعه صنایع و شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مشکلات استان البرز است، به طوری‌که از دولت گذشته تاکنون هشت طرح برای احداث شهرک صنعتی در البرز مصوب شده که تاکنون فقط برای سه طرح گنجایش وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور افزود: ساماندهی صنوف آلاینده استان البرز ضرورتی انکار‌ناپذیر است و با اختصاص زمین در اطراف استان البرز امکان انتقال این واحدها به مرکزی متمرکز در اطراف شهرها وجود دارد و وزارت صنعت و معدن از ایجاد چنین مکانی حمایت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مشکل بیکاری جوانان البرز با احداث شهرک‌های صنعتی تا حدودی برطرف می‌شود،‌ گفت: در صورت فراهم بودن شرایط لازم که اختصاص 11 هکتار زمین یکی از این شروط است، این آمادگی و حمایت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار