معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از راه اندازی تعدادی مراکز مهارت پیشرفته در برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای آموزش‌های پیشرفته و نوین خبرداد.

پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: دانش آموختگان جامعه هدف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شامل دانشجویان، سربازان وظیفه، زندانیان، پادگان‌ها، زنان خانه‌دار در حوزه مشاغل خانگی، کارجویان از مناطق مختلف از جمله شهری، روستایی و عشایر و هم چنین شاغلان حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی هستند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: معتادان بهبود یافته در حوزه ستاد مبارزه با مواد نیز از دیگر افراد جامعه هدف سازمان محسوب می‌شوند که باتوجه به تنوع جامعه هدف رسالت و مأموریت سازمان سنگین‌تر شده است. 

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تأکید بر بودجه پایین این سازمان خاطر نشان کرد: بودجه تعیین شده برای سازمان کمتر از 2 درصد بودجه آموزش کشور است که این امر محدودیت‌های را بوجود آورده اما با وجود تمامی محدودیت‌ها، سازمان‌ اقدام به راه‌ اندازی مراکز مهارت پیشرفته در برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای ارایه آموزش‌های پیشرفته و نوین کرده است.  
انتهای پیام/
برچسب ها: مراکز ، مهارت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار