منتقد سینما گفت: یک اثر برای مطرح شدن در اسکار باید مراحل دیگری را طی کند که مهمترین آن توزیع حرفه ای توسط یک توزیع‌کننده مطرح آمریکایی به ویژه درخود آمریکا است.

منوچهر اکبرلو منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر بنده تولیداتی که به اسکار ارائه شده‌اند هیچ کدام قابل طرح در مراسم اسکار نخواهند بود.

وی ادامه‌داد: بحث بنده کیفیت فیلم ها و شایستگی‌ این آثار به عنوان نماینده سینمای ایران نیست، مسئله آن است ک فیلم‌ برای مطرح شدن در اسکار باید مراحل دیگری را طی کند، که مهمترین آن توزیع حرفه‌ای توسط یک توزیع‌کننده مطرح آمریکایی به ویژه در خود آمریکا است.

اکبرلو اظهار داشت: همچنین انجام کارهایی از لحاظ تبلیغات برای یک اثر و موقعیت آن در اسکار بسیار اتفاق مهمی است که در این زمینه نیازمند عواملی هستیم که فیلم را بتواند در این مراحل مطرح سازد تا به اصطلاح دیده شود.

این منتقد سینما درباره حضور این فیلم ها در اسکار گفت: به نظر بنده هیچ‌کدام از فیلم‌های موجود پتانسیل‌ دیده شدن در اکران عمومی آمریکا و اسکار را ندارند، زیرا نه مفهومی جهانی دارند نه از لحاظ تجربه سینمایی ویژگی‌های شاخص و منحصر به فردی دارند و علاوه بر آن وجهی از فرهنگ یا جغرافیا یا ویژگی‌های ایران را مطرح نمی‌کند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: اسکار ، توزیع ، سینما ، ایران ، فیلم ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.