شفقتی گفت: مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سالهای نخستین به سفارش سازمان بهزیستی و به منظور شناسایی ژن معلولیت‌ها راه اندازی شد و به همت محققان ژنتیک مرکز امروز حرف اول ژنتیک را در منطقه می‌زند.

یوسف شفقتی رئیس بخش ژنتیک بیمارستان صارم ضمن اشاره به روزهای آغازین مرکز تحقیقات ژنتیک در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود:خوشبختانه با همت مجدانه دانش پژوهان این مرکز به عنوان شاخص‌ترین مرکز ژنتیک ایران شناخته شده است و امروز  شاهد ارائه بزرگترین خدمات و تحقیقات علمی در خصوص پیشگیری از معلولیت‌ها و ..هستیم.

وی در ادامه اذعان داشت: با تقویت مرکز تحقیقات ژنتیک از حیث بودجه، امکانات، توسعه فیزیکی و ... از سوی ریاست دانشگاه که خود نیز به این مرکز توجهات خاص دارند میتوان شاهد تقویت رتبه علمی دانشگاه نیز بود.

استاد پیشکسوت کشورمان در ادامه، بخشی از سوابق ارزنده خود را مرهون تاسیس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و بررسی نمونه‌های بیماریهای ژنتیکی این مرکز  دانست و گفت: مرکز تحقیقات ژنتیک از مراکز ژنتیکی دانشگاههای ایران، بهشتی و تهران و کل دانشگاهای کشور یک گام جلوتر است و ما در ادامه این مسیر موفقیت آمیز از هیچ تعاملی مضایقه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار