در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات ساندا در بازی‌های آسیایی اینچئون؛

موحدنیا: برای کسب طلا آمده‌ایم و به قرعه اهمیت نمی‌دهیم

مربی تیم ملی ساندا گفت: ووشوکارانمان به دنبال کسب نشان طلا هستند به همین علت به سخت بودن قرعه اهمیت نمی‌دهند تمام حریفان را جدی می‌گیرند.

رامین موحدنیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرعه بخشی از کار ماست و گاهی امکان دارد سخت باشد و سانداکاران در اولین دیدار خود با فینال زودرس روبه‌رو شوند و گاهی امکان دارد ساده باشد. اما برای ورزشکاری که به قصد کسب مدال طلا آمده‌ چگونگی قرعه فرقی ندارد او به میدان آمده تا سرسخت‌ترین حریفان را شکست دهد، خوشبختانه سانداکاران ما نیز فقط به قصد کسب مدال خوشرنگ طلا به اینچئون آمده‌اند پس تمام رقیبان خود را جدی می‌گیرند.

مربی تیم ملی ساندای اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون تاکید کرد: ما تجربه فینال زودرس را بازی‌های آسیایی گوانگجو نیز داشتیم و حمیدرضا قلی‌پور با حریفی از چین که اتفاقا ساکن کشور میزبان بود رو به‌‌رو شد که خوشبختانه وی را مغلوب کرد و در نهایت طلای وزن خود را نیز کسب کرد.

در مراسم  قرعه کشی امروز اکبر محمدزاده در وزن منهای 52 کیلوگرم و شهربانو منصوریان در وزن منهای 60 کیلوگرم در نخستین دیدار خود با حریفان قدرتمندی از چین روبه‌رو می‌شوند که این یک فینال زودرس برای این دو سانداکار کشورمان محسوب می‌شود اما خوشبختانه ساعتی پیش که با این دو نفر صحبت می‌کردم هر دو بسیار آماده و با انگیزه بالا منتظر بودند تا هرچه زودتر مقابل حریفان خود با اقتدار حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: با توجه به زمزمه‌هایی که در خصوص المپیکی‌شدن ووشو در چند سال اخیر به گوش می‌رسید اکثر کشورها با برنامه‌ریزی‌های پایه و اهمیتی که به ووشو دادند سعی کردند تا ورزشکاران خوبی را در این رشته پرورش دهند و علاوه برچین که در این رشته صاحب نام است کشورهای بسیاری از جمله کره جنوبی(میزبان) که به احتمال قوی سجاد عباسی سانداکار وزن منهای 70 کیلوگرم و حمیدرضا لادور سانداکار وزن منهای 75 کیلوگرم در دومین دیدار خود با حریفی از این کشور رو به‌رو می‌شوند و کشورهای ویتنام، قزاقستان  نیز در ووشو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند و باید تمامی حریفان را جدی بگیریم.

وی در خصوص به وزن اصلی رسیدن سانداکاران اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های دقیق کادر‌فنی و همکاری "لشگری" پزشک تیم همه ووشوکاران 200 تا 500 گرم زیر وزن خود رسیدند و خوشبختانه در مراسم وزن کشی امروز مشکلی نبود و از همین صبح امروز برنامه‌هایی برای بازسازی و برگشت و بالا بردن توان بچه‌ها که در برنامه کاهش وزن بودند آغاز کردیم.

موحدنیا در پایان خاطرنشان کرد:سانداکاران عصر امروز جمعه 28 شهریور نیز آخرین جلسه تمرین خود را قبل از آغاز بازی‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار