اوجاقی: امکانات اینچئون برای تمرین ووشوکاران عالی است

سرمربی تیم ملی ووشو ایران از امکانات و محل تمرین مناسب این تیم در اینچئون کره‌جنوبی خبر داد و گفت: تمرینات فنی و تکنیکی تیم ملی ووشو در اینچئون، از روز سه‌شنبه آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ حسین اوجاقی با اشاره به آغاز تمرینات تکنیکی تیم ملی ووشو در اینچئون کر‌ه‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه امکانات تمرینی خوبی در این دوره از بازی‌ها برای ووشوکاران فراهم شده است. مثل آکادمی ووشوی تهران، سکو و محل مخصوصی برای تمرین تالوکاران تعبیه شده و از روز سه‌شنبه تمرینات فنی و تکنیکی خود را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: تالوکاران زیر نظر کادر فنی خود تمرینات خوبی انجام داده‌اند و خوشحالیم ساعت خوبی برای تمرین ورزشکاران در نظر گرفته شده است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، هر سه کشور در یک زمان تمرین می‌کنند و شرایط یکسانی برای همه در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی ووشو ایران همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم ووشوکاران در این چند روز تا آغاز بازی‌های آسیایی آسیب نبینند و موفق شوند حاصل ماه‌ها زحمات خود و کادر فنی را ببینند.

اوجاقی در پایان با اشاره به زمان‌بندی رقابت ووشوکاران در هفدهمین دوره از بازی‌های آسیایی گفت: تا این جای کار مشخص است احسان پیغمبری در روز اول مسابقه خواهد داشت و در بخش غیر از تالو باید منتظر قرعه‌‎کشی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، اینچئون ، بازی ، آسیایی ، کره ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار