هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون؛

رحیمی: تمامی امکانات برای ملی پوشان کاروان ایران مهیاست

معاون کاروان اعزامی کشورمان به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از فراهم بودن امکانات مطلوب کلیه ورزشکاران کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و معاون کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی گفت: خوشبختانه تمامی تجهیزات لازم جهت ورود، اسکان، تغذیه، تمرین و مسابقات  ملی پوشالن کشورمان در اینچئون مهیاست و آنان به محض ورود می توانند مراحل آماده سازی خود را از سرگیرند.

وی ادامه داد: تا اینجای کار رشته‌های فوتبال ،روئینگ ، ووشو، دوچرخه سواری و  تیر و کمان وارد دهکده بازی‌ها شدند و گروه اول وزنه برداری نیز امشب وارد می‌شود.

باتوجه به اینکه کادر سرپرستی تیم ملی یک هفته پیش وارد اینچئون شد سالن‌های تتمرینی و برنامه تمرینی اعضای کاروان کاملا مشخص و برنامه‌ریزی شده تا ورزشکاران بتوانند بدون کم وکاست تمرینات خود راپیگیری کنند.

امروز در اولین دیدار کاروان ورزشی کشورمان تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی ویتنام می رود که با توجه به اردوی آماده سازی چین و تمرینات طی چند روز گذشته در اینچئون امیدواریم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

اعضای تیم ملی ووشو نیز بعد از ورود به اینچئون صبح امروز اولین مرحله تمرین خود را آغاز و اعضای تیم ملی قایقرانی نیز پس از اسکان در دهکده مخصوص قایقرانی، قایق‌های خود را تحویل گرفتند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: games ، incheon ، asian ، بازیها ، آسیا ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار