فضلی: امیدوارم کم تجربگی لادور زحمات فدراسیون را بر باد ندهد/آقایی: برای بالا رفتن پرچم کشورم توسط لادور دعا می‌کنم

دو سانداکار وزن منفی 75 کیلوگرم کشورمان که به دلیل آسیب دیدگی از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون بازماندند، برای کسب مدال حمیدرضا لادور هم تیمی اعزامی‌شان به بازی‌های آسیایی اظهار امیدواری کردند.

امیر فضلی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور حتم تیمی که با امکانات مسئولان فدراسیون ووشو و برنامه ریزی‌های کادر فنی به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام می شود، در شرایط بسیار خوب آمادگی هستند و به کسب نتیجه خوب هم تیمی‌های خود امیدوارم.

وی ادامه داد: البته شرایطی که مسئولان فدراسیون برای ووشوکاران اعزامی ایجاد کرده است، برای همگی یکسان است، اما در رقابت‌های مهم همچون بازی‌های آسیایی تجربه نیز بسیار حائز اهمیت است و به طور حتم تجربه محسن محمد سیفی، سجاد عباس و اکبر محمد زاده نسبت به حمیدرضا لادور بسیار بالاتر است و امیدوارم کم تجربگی لادور زحمات کادر فنی را بر باد ندهد و بتواند مدال خوشرنگی کسب کند.

وی افزود: درست است که حمیدرضا لادور حریف من در رقابت‌های انتخابی در وزن 75- کیلوگرم و در یک مرحله از انتخابی نیز من موفق شدم و 90 درصد در وزن خودم فیکس شده بودم که به دلیل مصدومیت از ادامه حضور در اردو‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بازماندم و دیگر حریف این وزن نیز جواد آقایی بود که وی نیز نقره و برنز آسیایی و جهانی و همچنین طلای وورلدگیمز کلمبیا 2013 را در پرونده خود ارد که به دلیل مصدومیت او نیز مجبور شد اردوی تیم ملی اعزامی به کره جنوبی را ترک کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، مسئولیت سنگینی بر دوش حمیدرضا لادور سانداکار وزن 75- کیلوگرم به اعزامی بازی‌های آسیایی است، زیرا اکثر اوقات در این وزن توانستیم پرچم تیم ملی کشورمان را به اهتزاز در آوریم و امیدوارم لادور از پس این مسئولین خطیر برآید.

دارنده مدال طلای جهان 2013 گفت: پس از 26 تیر ماه که به دلیل پارگی رباط صلیبی زیر تیغ جراحی رفتم و گذراندن دوران نقاهت، تمریناتم را به آرامی آغاز کردم و طبق نظر پزشک معالجم دکتر رازی از یک ماه آینده می‌توانم تمرینات سنگین و حرفه‌ای خود را آغاز کنم.

وی ادامه داد: با انگیزه بیشتری از قبل به میادین مسابقه برمی‌گردم و اولین قدمم حضور در لیگ ووشو است و در صورتیکه در لیگ هم با صلاحدید مربیان نتوانم بازی کنم، با حضور در مسابقات سبک‌ مختلف ووشو سعی می‌کنم بدنم را به آمادگی قبل و حتی بیشتر از آن برسانم، چون من می‌دانم که بدن وقتی آماده باشد، اما در شرایط سخت مبارزه قرار نگیرد، افت می‌کند، برای همین برای رساندن بدنم به شرایط ایده آل برنامه ریزی خاص دارم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا 2012 افزود: هنوز چند مدال طلای دیگر در مسابقات ووشو در جهان و آسیا هست که باید کسب کنم و این مدال‌های خوش رنگ را برای خودم کنار گذاشتم و به طور حتم آن مدال‌های خوشرنگ را از آن خود می‌دانم.

** آقایی:‌ برای بالا رفتنن پرچم کشورم توسط لادور دعا می‌کنم

جواد آقایی سانداکار وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ووشو و دارنده مدال برنز جانی (نقره آسیا) اظهار داشت: با وجودیکه بسیار امیدوار بودم تا در وزن خودم جزو نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون باشم و با بد شانسی به خاطر مصدومیت از ادامه حضور در اردو‌ها بازماندم، اما آرزو می‌کنم تا حمیدرضا لادور سانداکار اعزامی هم وزن خودم به این بازی‌ها پرچم ایران را به اهتزار درآورد.

وی افزود: با توجه به شرایط خوبی که فدراسیون برای تمامی اردو نشینان اعزامی به بازی‌های آسیایی فراهم آورده است، به مدال آوری لادور امیدوارم و با توجه به اینکه به احتمال قوی تیم چین که یکی از حریفان اصلی ما در این بازی‌ها است، در این وزن سانداکار به مسابقات نمی‌آورد، به کسب مدال خوشرنگ طلای لادور نیز می‌توان امیدوار بود.

دارنده مدال طلای دورلد گیمز کلمبیا در سال 2013 اظهار داشت: پس از جراحی رباط صلیبی پا، در پایان اردیبهشت ماه سال جاری و گذراندن دوران استراحت، حدود یک ماهی است که تمرینات خود را شروع کردم و برای حضور در لیگ آماده‌ام و تا کنون از سوی تیم‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد درخواست‌هایی برای لیگ امسال داشته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و با توجه به تمرینات حرفه‌ای که زیر نظر مربی خودم در شهرستان، استاد محمدزاده دارم، امیدوارم به زودی با آمادگی بسیار خوبی به استقبال لیگ بروم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ووشو ، بازی ، آسیا ، مدال ، طلا ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار