رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت : به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس در حاشیه راه های استان ، طرح آموزش دانش آموزان 60 مدرسه در سال تحصیلی 93- 94 در سطح استان اجرا خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، بنی نجاریان هدف از اجرای این طرح را آموزش قوانین ومقررات ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان ، کاهش حوادث رانندگی در میان قشر آسیب پذیر (کودک و نوجوان ) ، آشنایی با حوادث ناگوار ناشی از بی توجهی به قوانین عبور ومرور عنوان کرد .

وی در خصوص طرح ایمنی مدارس حاشیه راه ها در سالهای گذشته اذعان داشت : این طرح ازسال 83 شروع و تاكنون بيش از 257 مدرسه تحت آموزش ایمنی عبور و مرور در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی قرار گرفته اند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ادامه داد : در این طرح با ارائه کتابهای آموزشی و وسایل کمک آموزشی که توسط این اداره کل تهیه گردیده آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی افزود : اجرای این طرح از ابتدای مهر ماه شروع و تا اردیبهشت ماه سال94 در مدارس حاشیه راه ها به صورت آموزش مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./ز

منبع:ایلنا

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.