مدارس پرخطر حاشیه راه های مازندران ایمن سازی می شود.

حریم امن برای  مدارس پرخطر حاشیه  راه های مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان مازندران در جلسه هم اندیشی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و ادراه کل راه و شهرسازی مازندرانبا اشاره به تعامل سازنده با اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: مدارس پرخط حاشیه راه های مازندران ایمن سازی می شود.

سعید ریاحی افزود :ساماندهی سرویس مدارس و ایجاد شرایط مناسب در زمینه جابجایی دانش آموزان به صورت منسجم در انجمن اولیا و مربیان مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی با اشاره به لزوم ایمن سازی مدارس پرحاشیه راه ها افزود:در حوزه ابتدایی 260 مدرسه پرخطر در حاشیه راه های استان مازندران داریم و جلسات برای انعقاد تفاهم نامه همکاری در این زمینه در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد:در این جلسه مقرر شده است تا با اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران تفاهم نامه ای امضا شود و مدارس پرخطر ایمن سازی شود.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: آموزش خانواده ها در زمینه ایمنی در رفت و آمد نیز با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران تا یک ماه آینده انجام می شود.

ریاحی افزود :بیش از هزار مدرسه ابتدایی در مازندران وجود دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.