مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت : در سیاست های کلی سلامت بر حوزه فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های پیشگیری، آموزش، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی تاکیدات فراوانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، مهدویان در مورد لزوم برگزاری این نشست ها به ابلاغ سیاست های کلی سلامت در سال جاری توسط رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این سیاست ها به عنوان یک سند بالادستی اولویت های ما را کاملا شفاف بیان می کند و نشان می دهد شهرداری ها باید در بحث فرهنگ سلامت به صورت جدی تری وارد شوند.

وی گفت : بر این اساس در شهرداری اصفهان بحث فرهنگ سلامت از ابتدای امسال جزو رسالت های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان قرار گرفت و ماموریت پی گیری آن به مدیریت امور اجتماعی و مشارکت های مردمی واگذار شد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان به اولین نشست «فرهنگ سلامت در شهر»اشاره کرد و افزود: «در این سلسله نشست ها به دنبال تبادل تجربیات بین کلان شهرها و اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام و شکل گرفته هستیم که اولین نشست بین شهرداری اصفهان و شهرداری تهران در حوزه فرهنگ سلامت در شهر در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ز

منبع:رویش نیوز

برچسب ها: اصفهان ، پردیس ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.