نوسازی تجهیزات و علائم ترافیکی منطقه9 در قالب مهر قلم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از نوسازی تجهیزات و علائم ترافیکی سطح محدوده در قالب اجرای مهر قلم خبر داد.

 فرزاد فرهادیان بابادی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: باهدف افزایش رضایتمندی شهروندان بویژه دانش‌آموزان و همچنین روانسازی عبور و مرور با توجه به ابلاغیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در قالب اجرای برنامه‌های ترافیکی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.  
 
وی افزود: بر همین اساس فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، تامین امنیت دانش‌آموزان درمسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی از جمله اقداماتی بود که در اولویت فعالیت‌های ترافیکی و حمل و نقل در نظر گرفته شد.  
 
فرهادیان بابادی تصریح کرد: نوسازی تجهیزات و علائم ترافیکی عمودی شامل نصب، نوسازی، ترمیم انواع تابلوهای اخباری، انتظامی، هشداری و تابلوهای راهنمای مسیر در دستور کار قرار گرفت و نوسازی علائم افق شامل انواع خط‌‌‌ کشی محوری، بلوک عابر پیاده و ترمیم انواع نوشتار نیز از دیگر اقدامات مهم در اجرای این طرح است که بر اساس برنامه زمانبندی شده صورت می‌گیرد.  
 
وی ادامه داد: علاوه بر این در مجموع 117 تابلوی راهنمای مسیر، کنسولی، صلیبی، پرچمی و جانبی در معابر اصلی سطح محدوده نظیر خیابان آزادی، بزرگراه سعیدی فتح و 45 متری زرند شستشو و نظافت شد.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: نوسازی ، تجهیزات ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار