بخشدار رودهن گفت : مقام معظم رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد اسلام در دنیا پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است .

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه ایران اسلامی در جهان اسلام ، گفت :انقلاب اسلامی ایران با برخورداری از حاکمیتی مبتنی بر اصل ولایت فقیه و برخورداری از رهبری مدبر و با تدبیر و عالم و آگاه و آشنا به مسائل مختلف بر جهان با انقلاب های دنیا قابل قیاس نیست .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود : ایران اسلامی با هدایت در جریان سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) حرکت در مسیر استکبار ستیزی را در پیش گرفته است و همواره در راستای دفاع از مستضعفان جهان تحریم های متنوعی را متحمل شده است .

طاهرخانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی نماد برخورداری از حکومت اسلام ناب محمدی است ، تصریح کرد : مقام معظم رهبری پرچمدار رهبری جهان اسلام است و با توصیه های خود مسیر روشنی را در پیش راه آزادگان جهان و ملت های مسلمان قرار داده است .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران با هدایت های ارزشی مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج)، انقلابی بزرگ و نجات دهنده ملت آزادی خواه جهان متصل خواهد شد./ز

منبع:ايرنا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.