مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: سعی داریم کادرفنی را حفظ کنیم و فقط با همین کادر فنی در مسابقات لیگ حاضر می‌شویم.

سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم پیکان قرار نیست که کادر فنی خود را عوض کند و یا تغییراتی در آن انجام دهد، تمام سعی ما این است که از کادر فنی حمایت کنیم و با همین کادر فنی در لیگ حاضر شویم مگر اینکه عدم موفقیت تیم ادامه پیدا کند.
مدیر عامل پیکان اذعان داشت: تا این لحظه من با علی دایی صحبتی برای پیوستن به پیکان انجام نداده‌ام علی دایی یک اسطوره برای تمام دنیا است، اما من با وی صحبتی نکردم و سعی دارم همین کادر فنی را نگه دارم.

وی در مورد نتیجه نگرفتن تیم پیکان تصریح کرد: دلایل متفاوتی وجود دارد و فشار بر روی بازیکنان جوان زیاد است، تیم ما متشکل شده از بازیکنان جوان و با تجربه و زمان می‌برد که این تیم با هم هماهنگ شود.

مدیرعامل پیکان افزود: تیم ما بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شوند روز جمعه ملوان را شکست می‌دهیم و در میانه‌های جدول می‌رویم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل با نظر کادر فنی چند بازیکن در پست‌های هافبک بازی ساز و خط حمله با نظر کادر فنی جذب می‌کنیم تا این بازیکنان بتوانند به تیم ما کمک کنند.

مدیرعامل پیکان گفت: کسانی که بازی‌های تیم ما را نگاه می‌کند می‌داند که تیم ما خوب بازی می‌کند و فقط بدشانسی می‌آورد تیم ما مقابل استقلال خوب بازی کرد اما نتوانست گلی را به ثمر برساند و مقابل ذوب آهن همه دیدند که ذوب آهن فقط یک تک موقعیت داشت تیم ما هفته به هفته خوب بازی می‌کند و هماهنگ می‌شود.

سنایی در پایان خاطرنشان کرد: سعید دقیقی مهاجم خوب سال‌های گذشته لیگ برتر بوده و از نظر فنی یک بازیکن تمام عیار است ما منتظر هستیم که اولین گل خود را برای تیم ما به ثمر برساند ولی وقتی یک بازیکن گل زن نمی‌تواند گلی به ثمر برساند. فشارها بر روی این بازیکن زیاد می‌شود سعید دقیقی مشکل فنی ندارد و مشکل وی روحی و روانی است که ما می‌خواهیم این مشکل را برطرف کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ثنایی ، پیکان ، دایی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۸:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
من ماندهام چراازرحمتي چيزي نگفتيد
Iran (Islamic Republic of)
اسماعيل
۰۸:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
چرابااين همه بازيکن خوب نتيجه نگرفتيد
آخرین اخبار