محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: ما این قهرمانی را در شرایط بسیار سخت در خارج از خانه و مقابل تماشاگران بی‌شمار شرق آسیا کسب کردیم.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در این مسابقات چند هدف از جمله انتخاب بازیکنانی که در رده سنی بزرگسالان به درد تیم ملی بخورند، مجوز حضور در مسابقات جهانی را با قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر قاره به دست آوریم را دنبال می‌کردیم.

وی تصریح کرد: توانستیم در این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان قاره با کسب مجموع هشت برد و داشتن بهترین عملکرد و بدون واگذاری حتی یک ست قهرمان شویم در میان هشت بازیکن برتر در پست‌های مختلف پنج نفر از ایران انتخاب شدند.

وکیلی یادآور شد: این مسأله باعث افتخار است که برای اولین بار چنین رکوردی زده‌ایم. برای رسیدن به این هدف تمام مجموعه و کادر زحمت کشیدند تا تیمی با این صلابت راهی مسابقات شود.

وی یادآور شد: ما 50 درصد راه را رفته‌ایم تا در مسابقات جهانی هم موفق شویم ولی برای کسب مدال جهانی باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا ملی پوشان به لحاظ روحی و خودباوری به نقطه‌ای برسند که در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان دیده می‌شود.

وکیلی یادآور شد: این نسلی که در حال حاضر قهرمان مسابقات آسیایی شده است نسل طلایی والیبال برای سال‌های 2018 تا 2020 خواهد بود و در مسابقات لیگ جهانی و المپیک نتایج درخشانی را کسب خواهد کرد تا باعث دلخوشی و شادمانی مردم ایران شوند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار