فرماندار پلدشت بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی پلدشت در سرشماری عمومی کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان پلدشت در سال 1393 که در سالن جلسات ستاد سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان برگزار شد، از اجرای سرشماری عمومی کشاورزی همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: برای اینکه به نتایج قابل قبولی در این راستا برسیم باید سرشماری با دقت نظر بیش‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در سبد معیشتی خانوار، تصریح کرد: بخش کشاورزی علاوه بر اینکه در سبد غذایی خانوار نقش موثری دارد، بلکه در پویایی اقتصاد نیز موثر است.

عبدالله‌نژاد بر دقت در این سرشماری تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه 35 درصد جمعیت استان در حوزه کشاورزی اشتغال دارند، سرشماری و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این حوزه حائز اهمیت است.

فرماندار پلدشت بر همکاری تمام دستگاه‌هایی اجرایی این شهرستان در سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی پلدشت در این سرشماری همکاری داشته باشند.

عبدالله‌نژاد عمده مشکل در این سرشماری را تامین خودرو عنوان کرد و افزود: باید تمام دستگاه‌های اجرایی این شهر تجهیزات به ویژه خودروهای خود را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.

وی تبلیغات را موثرترین راه در راستای همکاری مردم در این سرشماری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص نیز نسبت به آگاهی‌بخشی به مردم تلاش کنندز/

منبع:فارس.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.