خادم مطرح کرد؛

وزیر از جریان برکناری علی دایی بی اطلاع است/ رحیمی انتظارات ما را برآورده نکرد

مسئول خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال در وزارت ورزش گفت: تصمیم برکناری علی دایی به هیچ وجه از جانب وزیر نبوده و فقط هیئت مدیره تصمیم می‌گیرد که چه کسی سرمربی باشد.

امیررضا خادم مسئول خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال در وزارت ورزش در خصوص نتایج نشست با اعضای هیئت مدیره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه امروز جلسه مطلوبی بود و در فضایی حسنه و بدور از تنش برگزار شد

وی ادامه داد: در این جلسه اتفاقات هفته گذشته که پیرامون باشگاه پرسپولیس و کادر فنی و مدیریت باشگاه پیش آمد گفتگو شد.

مسئول خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: برای هواداران به خاطر به وجود آمدن چنین اتفاقاتی متاسفم و امیدوارم چنین اتفاقاتی نیافتد.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا چنین اتفاقاتی رخ داده است ولی به نظر من این اتفاقات باید در داخل مجموعه حل شود. این هجمه‌هایی که در باشگاه به وجود آمده بود برنامه‌ریزی نشده بود و من چون به کارم اعتقاد دارم و وزارت ورزش نیز به کارش اعتقاد دارد ان‌شاءالله این هجمه‌ها حل شده و مدیریت خواهد شد ما در استقلال مشکلی نداریم و امیدواریم این مسئله هم حل شود.

وی ادامه داد: من در خصوص انتخاب هیئت مدیره باید اعلام کنم این افراد مناسب بودند و هیچ کسی را غیر از افراد حاضر به عنوان هیئت مدیره مناسب ندیدم.

وی در خصوص سهامگذاری باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهادهای حامیان مالی از سوی افراد هیئت مدیره به ما می‌رسد و ما باید امکان مالی و شرایط مناسب را فراهم کنیم و ما قطعا باید این شرایط را بررسی کنیم البته سازمان حسابرسی در باشگاه مستقر است و مسئولیت انجام این کار به عهده وی می‌باشد.

خادم در خصوص بعضی حامیان مالی افزود: برای اینکه حامیان مالی تعیین شود به عهده اعضای هیئت مدیره است و ما دوست داریم این کار را به صورت جدی‌تر برنامه‌ریزی کنیم.

مسئول خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص بدهی باشگاه گفت: پرسپولیس بدهی زیادی دارد و من معتقدم این بدهی‌ها یک شبه حل نخواهد شد ما حدود 14 میلیارد به این باشگاه تزریق کرده‌ایم اما عملا مشکلات این باشگاه به لحاظ مالی حل نشده است زیرا این باشگاه بدهی فراوانی دارد.

وی در خصوص هزینه‌های مهار شده در لیگ چهاردهم افزود: البته در لیگ چهاردهم با توجه به قوانینی که گذاشته شده هزینه‌ها کم شده به طوریکه بالغ بر یکصد میلیارد کاهش هزینه داشته‌ایم ما هر ساله 30درصد افزایش قرارداد داشته‌ایم اما امسال 30درصد هم کاهش قرارداد داشته‌ایم که باشگاه‌های متخلف به  سازمان لیگ معرفی می‌شوند.

خادم در خصوص برکناری رحیمی هم گفت: در جلساتی که با رحیمی داشتیم انتظار داشتیم مسائل را بیشتر از این مدیریت کند و انتظار داشتیم چهارچوب قوانین را حفظ کند ولی عملا این مسئله محقق نشد البته از مدیران خوب کشورمان است و با توجه 14میلیاردی که به این باشگاه تزریق کرده بودیم و انتظار هم داشتیم این مبلغ آرامش را به این تیم بیاورد اما این آرامش را ندیدیم .

وی ادامه داد:  تغییر وتحولی که افتاد براساس تصمیم هیئت مدیره بود و ما از وی حمایت کردیم جلسه‌هایی را تشکیل دادیم و اظهارنظرهیئت مدیره را شنیدیم ودر نهایت متفق‌القول با هم هم نظر شدیم که وی از تیم کنار برود.

وی در خصوص علی دایی هم گفت: تصمیم برکناری علی دایی به هیچ وجه از جانب وزیر نبوده و حتی شخص گودرزی از اتفاقات و جریان بسیار ناراحت است و حتی از این جریان کاملا بی‌اطلاع است و برکناری وی با تصمیم وزیر نبوده و نخواهد بود و فقط هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که چه کسی سرمربی باشد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش در خصوص قرارداد دایی تصریح کرد: می‌گفتند وزارت ورزش مخالف دایی است اما دیدید که این مسئله درست نبود. وزیر ورزش از اتفاقات به وجود آمده متاسف شد. دایی در مورد قرارداد مقصر نبوده بلکه پیشنهاد مدیریت بوده که به او داده شده و مدیرعامل بوده که منافع باشگاه را مدنظر قرار نداده است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش افزود: کشتی‌گیران مانند پرسپولیسی‌ها مشکلاتی دارند اما دیده نمی‌شوند. آنها 7-8 میلیارد طلب دارند که از مدیریت قبلی به وجود آمده و این مسئله آنها را اذیت می‌کند. مسئولان وزارت ورزش هم در تلاش هستند این موضوع را برطرف کنند. ما می‌خواهیم همه جوره حمایت کنیم زیرا کشتی بیشترین مدال را می‌گیرد اما واقعا با مشکلاتی روبرو هستیم و از لحاظ مالی در مضیقه هستیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: وزیر ، رحیمی ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
کارخانجات یکی پس ازدیگری دارند تعطیل می شوند ...بسیاری ازکارگران ماهها است که حقوق نگرفته اند.....آنوقت این پولهای بیت المال به راحتی دراختیار دوتیم پرسپولیس واستقلال قرارداده می شود ..که چه بشود ....عده ای بچه قرطی باید پولهای آنچنانی بگیرند وماشین های آنچنانی سوار شوند وخدا راهم بنده نباشند....
Iran (Islamic Republic of)
خلیل اسنق
۰۰:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
آقای خادم توهم انتظارات مردم رابرآورده نکرذی زودازکنارکسانی که بیت المال رابه تاراج می برندگذشتی ونتوانستی امتحان خوبی که خداوندجلوپایت گذاشت بدهی وحبت دلهارابدست آوری
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
مردم ایران دررابطه بابرکنارکردن علی دایی خیلی باشعورترازاین حرفهاهستندخودشون میدونن قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد پرسپولیسی
۲۲:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
برو رنگ دیگه حننا نداره تو کشتی گیر تو فوتبال چه غلطی میکنی....چند ماه میخواستید تیم بخوره زمین
آخرین اخبار