هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 شهریور ماه پیگیری شد که در اینجا به بررسی اتفاقات جدیدی که در این هفته رخ داد می‌پرازیم.

در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر 17 گل از خط دروازه‌ها گذشت.
 
پر گل‌ترین بازی هفته بازی تراکتور- راه آهن با 5 گل بود که تراکتوری‌ها توانستند با نتیجه 4 بر1 راه آهن را شکست دهند و با توجه به نتیجه روز گذشته استقلال – نفت تهران خود را صدر جدول لیگ برتر برساند.
 
 کم گل‌ترین بازی هفته بازی پدیده- سپاهان ،‌فولاد خوزستان، گسترش فولاد و ذوب آهن- پیکان بود که در هر یک از این بازی‌ها فقط یک گل زده شد.
 
خوش شانس‌ترین تیم این هفته استقلال خوزستان بود که با نتیجه 2 بر1 صبای قم را در قم شکست داد در این بازی‌ صبایی‌ها در دقیقه 4 از حریف خوزستانی با گل احمد حسن‌زاده جلو افتادند اما در دقیقه 58 میثم مجیدی بازی را به تساوی کشاند احمد حسن زاده در دقیقه 69 بازی ضربه پنالتی که برای صبای قم بدست آمده بود هدر داد تا ایمان باصفا در دقیقه 78 برتری به استقلال خوزستان ببرد.
 
ناکام این هفته تیم استقلال تهران است که بعد از پیروزی‌های پیاپی در هفته‌های اخیر نتوانست از سد تیم نفت تهران بگذرد و با نتیجه 2 بر صفر از این تیم شکست خورد.
 
اولین‌های هفته تیم های ذوب آهن و پدیده بودند. ذوب آهن که بعد از نتیجه نگرفتن در هفت هفته اخیر توانست با گل مصطفی شجاعی در دقیقه 77 از سد تیم پر مهره و بحران زده پیکان بگذرد. پدیده که تازه وارد لیگ برتر شده و در هفت هفته‌ پیش طعم تلخ شکست را نچشیده بود در هفته هشتم و با گل محمدرضا خلعتبری در دقیقه 53 بازی اولین شکست خود را از سپاهان پذیرفت.
 
اتفاقات هفته که مهمترین‌ آن برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس و جایگزینی حمید درخشان به جای وی بود،‌ پرسپولیس در اولین بازی با سرمربیگری‌ درخشان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان دست پیدا نکرد.
 
داوران در این هفته 27 بار با کارت زد بازیکنان را جریمه کردند که بیشترین کارت زرد در این هفته در بازی ملوان با سایپا با 6 کارت زرد و کم کارت‌ترین بازی بازی‌های نفت تهران- استقلال تهران و تراکتور و راه آهن با یک کارت زرد بودند.
 
ادینیهو‌ از تراکتور همچنان با 6 گل آقای گل مسابقات تا هفته هشتم لیگ برتر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برتر ، لیگ ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار