رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح نماز اول در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین به نقل از فارس؛محرم ملایی اظهار کرد: طرح نماز اول برای دانش‌آموزان استان قزوین با حضور مجموعه نیروهای آموزشی و دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌شود.
 
وی افزود:در این طرح نخستین نماز جماعت مدرسه در سال تحصیلی جدید روز شنبه پنجم مهر ماه به صورت نمادین در یکی از مدارس قزوین اقامه می‌شود که در آن مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان استانی حضور می‌یابند؛ ضمن اینکه مدیران و مسئولان ادارات آموزش و پرورش مناطق و مسئولان محلی نیز در اجرای طرح نماز اول در سطح مناطق چهارده‌گانه استان شرکت می‌کنند.
 
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: تکریم مؤذنان و مکبران دانش‌آموز و کادر آموزشی فعال در برگزاری نمازهای جماعت سال گذشته و حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران همجوار مدارس در نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این طرح به شمار می‌رود.
 
ملایی عنوان کرد: گسترش فرهنگ نماز در میان دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه، تلاش در راستای تربیت فرزندانی معتقد به ارزش‌های دینی در کنار توجه به امور آموزشی آنان و نیز تشویق دانش‌آموزان فعال در این زمینه از جمله اهداف اجرای این طرح است.
 
وی اظهار امیدواری کرد: اجرای این قبیل برنامه‌ها بتواند اداره کل آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف پرورشی و فرهنگی مد نظر آن یاری کند.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قزوین ، نماز ، جماعت ، مدارس ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.