طرح‎های محرومیت زدایی درمناطق محروم و روستاهای کردستان به اجرا درآمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج؛ علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی کردستان در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی شهرستان قروه با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای امسال تا کنون 57 طرح محرومیت‌زدایی با کمک و همکاری دانشجویان در طرح اردوهای جهادی در این استان اجرایی شده است .

وی در این مراسم که در مسجد روستای آونگان برگزار شد،افزود: این طرح‌ها با حضور 550 دانشجو در 56 روستای استان از اول شهریور ماه به مدت 12 روز و با حضور دانشجویان دختر و پسر از تمام دانشگاه‌های سطح استان کردستان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی کردستان گفت:خدمات این دانشجویان در روستاها و مناطق محروم در زمینه های زمینه بهداشت و درمان، پیشگیری و درمان بیماری‌های دام و طیور،تسطیح زمین ورزشی گنجی و روستای آونگان،ساخت غسالخانه روستای قزلجه‌کند، ساخت غسالخانه روستای آونگان، بازسازی و رنگ‌آمیزی مسجد روستای علی‌آباد و بازسازی مسجد و مدرسه روستای مالوجه از طرح‌هایی بود که توسط دانشجویان به ثمر رسید.

وی این اردوها را گامی اساسی در راستای حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و محرومیت‌زدایی دانست و گفت: این اردوها بهترین فرصت برای خودسازی و بهره‌گیری حداکثری از اوقات فراغت برای دانشجویان است.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: محروم ، مناطق ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.