مجموعه «كانون» با هدف معرفی كانون‌های فرهنگی هنری استان البرز و فعالیت‌های این كانون‌ها به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبكه دو، برنامه «كانون» با محوریت و هدف معرفی كانون های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز در 10 قسمت 40 دقیقه ای از پنجشنبه این هفته از شبكه دو پخش شده و تا پنج هفته پنجشنبه ها و جمعه ها مهمان خانه مخاطبان این شبكه است.

محمدعلی اسحاقی تهیه كننده و كارگردان این مجموعه خاطرنشان كرد: در برنامه پنجشنبه 20 شهریور، كانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مدیریت دكتر مرتضی حسین زاده معرفی می شود. این كانون یكی از كانون های شهرستان كرج از توابع استان البرز است كه در آن بحث هایی همچون آموزش زبان، احكام، قرآن، كلاسهای نجوم و كلاسهایی برای كودكان با نام مهد قرآن مطرح می‌شود. بخش دیگر این برنامه تهیه گزارش و مصاحبه با اهالی و كسبه آن منطقه پیرامون خدمات فرهنگی این كانون است.

تهیه كننده این برنامه یاد‌آور شد: در برنامه جمعه 21 شهریور نیز به معرفی كانون فرهنگی هنری مسجد سلمان فارسی به مدیریت عطاپور پرداخته می شود. این كانون كه از سال 69 با تشكیل جلسات قرآن راه اندازی شد در حال حاضر 90 كلاس آموزشی در زمینه‌های قرآنی، احكام، عقاید، كلاس‌های عربی و موضوعات ادبی و هنری را پوشش می‌دهد.

از عواملی كه با این برنامه همكاری دارند می توان به بابك رحیمی (گزارشگر)، علی مری (تصیربردار)، رضا حسینی (صدابردار)، احمدرضا مقدسی (دستیار تهیه) و زهره سادات مرتضوی زاده (تدوین گر) اشاره كرد.

«كانون» به همت گروه معارف شبكه دو سیما و همكاری دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تهیه و تولید شده كه پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 12:10 به مدت 40 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار