جذابیت توسعه و تکنولوژی بنیادی با بحث‌های مربوط به IT و ارتباط با بانک و نحوه اتصال به دیتابیس‌های بانک از اهمیت بالایی برای شرکت‌های پخش برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ، علی دیواندری عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه شرکت‌های پخش در دنیا خیلی علمی به موضوع پخش نگاه می‌کنند، در اولین کنفرانس صنعت پخش اظهار داشت: فعالین صنعت حق بزرگی به گردن مملکت و اقتصاد کشور دارند و این ماهیت این صنعت است. 
 
وی افزود: صنعت پخش بسیار کلیدی و موثر است زیرا باعث رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه همگان در مورد این صنعت آگاهی ندارند، تصریح کرد: اتخاذ رویکرد علمی به داده‌های کاربری این صنعت و پرداختن به تقاضاهای فراینده مشتری و اینکه می‌خواهند با روش‌های ساده نیاز‌های خود را بر طرف کنند سبب حذف واسطه‌ها شده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: عموما شرکتی موفق است که از روندهای در حال ظهور استفاده می‌کند و نیروی جوان را دارای ایده و تفکر جدید هستند به کار می‌گیرد. 
 
وی به سهم از کیف پول مشتری اشاره کرد و گفت: باید ببینیم از این کیف پول چه سهمی داریم و چه چیزهایی می‌توان به آن‌ها فرصت و چقدر از سبد کالای آن‌ها قابل تامین است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار