ایلام/

افزایش 24 درصدی ذخیره نفت سفید در دهلران

مدیر پخش فرآورده های نفتی دهلران گفت: ذخیره نفت سفید در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال 24 درصد افزایش یافته است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ پیمان پورنجفی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال تاکنون 117 هزار لیتر نفت سفید در این شهرستان مصرف شده است.
مدیر پخش فرآورده های نفتی شهرستان دهلران همچنین از مصرف یک میلیون و 294 هزار لیتر نفت کوره در این مدت خبر داد و تاکید کرد: این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 20 درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به مصرف یک میلیون و 542 تن گاز مایع در پنج ماهه نخست سال جاری یادآور شد: این مصرف نیز به علت گرمای هوا و کاهش استفاده خودروهای دوگانه سوز در مقایسه با سال قبل از کاهش 19 درصدی برخوردار است.
پورنجفی ادامه داد: مصرف نفت گاز نیز به دلیل انتقال چهار دستگاه حفاری این شهرستان به استان خوزستان در این مدت 15 درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: دهلرانی ها در پنج ماه نخست سال 93 هشت میلیون و 487 هزار لیتر بنزین مصرف کرده اند که این مقدار به علت عدم وجود جایگاه سی ان جی و افزایش شمار مسافرت ها در مقایسه با پارسال سه درصد رشد داشته است.
شهرستان گرمسیری دهلران با 65 هزار نفر جمعیت در 228 کیلومتری ایلام قرار دارد.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.