ملی پوش وزن 61 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت: به هیچ عنوان برایم قابل هضم نیست که چرا در مسابقات جهانی ازبکستان نتوانستم به مدال طلا برسم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: به هیچ عنوان برایم قابل هضم نیست که چرا در مسابقات جهانی ازبکستان نتوانستم به مدال طلا برسم.

ملی پوش وزن 61 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان ضمن بیان این مطلب افزود: در مسابقات جهانی همه حریفان را خیلی راحت شکست دادم اما در رقابت فینال نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که کشتی از دستم در رفت،ضمن آنکه نمی خواهم بهانه تراشی کنم اما از ناحیه زانو نیز به شدت دچار آسیب دیدگی شدم و اگر به خاطر مردم و رسول خادم نبود کشتی را ادامه نمی دادم.

وی تصریح کرد: در حالی در دیدار نهایی مقابل حاجی علی اف آذربایجانی مغلوب شدم که وی به هیچ عنوان از حریفان اصلی من در این دوره از مسابقات به شمار نمی آمد در یک لحظه به قدری درد داشتم که نفس در نمی آمد و واقعاً شرمنده رسول خادم،مردم و خودم شدم.

اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که مگر مدال نقره جهانی ارزشی ندارد که او ناراحت است گفت:به طور حتم مدال جهانی هر چه باشد از ارزش بالایی برخوردار است اما برای من که فقط و فقط به سکوی نخست فکر می کردم کسب عنوان دومی دلچسب نیست.

وی اضافه کرد: به رسول خادم قول مدال طلا دادم اما حالا شرمنده او شدم امیدوارم وی و همه مردم من را ببخشند،هم اکنون مسئولیتم خیلی بیشتر شده چرا که باید در سال آینده با کسب مدال طلا جبران کنم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که با این روحیه و آسیب دیدگی آیا در بازی های آسیایی کشتی خواهد گرفت تاکید کرد:من اگر پایم هم قطع شود در بازی های آسیایی کشتی خواهم گرفت،به لحاظ روحی و فنی نیز به محض رسیدن به تهران با صحبتهایی که با کار فنی خواهم داشت پس از بر طرف کردن ضعف هایم با قدرت در میدان آسیایی کشتی خواهم گرفت.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان که طی روزهای 17 و 18 شهریور در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه 6 بر4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر نیام انخسایخان نفر سوم آسیا از مغولستان را شکست داد. اسماعیل پور در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر یک مقابل ولادمیر دوبوف نایب قهرمان جهان از بلغارستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آرتاس سانا از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پاياني مقابل حاجی علی اف قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 12 بر 7 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

رده بندی انفرادی این وزن به شرح زیر است:

1-حاجی علی اف (آذربایجان)
2- مسعود اسماعیل پور (ایران)
3- یولیس بونه (کوبا) و نیام انخسایخان (مغولستان)


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
آقای خادم نمیشه هم سرمربی تیم ملی باشی هم رییس فدراسیون
نتیجه کار همین میشه که میبینیم
غلامرضا محمدی را دریاب
آخرین اخبار