مسعود اسماعیل پور در دور سوم رقابت های وزن 61 کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جهان به پیروزی رسید و راهي مرحله نیمه نهايي شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های چهار وزن دوم و پاياني کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست با نتیجه 6 بر4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر نیام انخسایخان نفر سوم آسیا از مغولستان را شکست داد. اسماعیل پور در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر یک مقابل ولادمیر دوبوف نایب قهرمان جهان از بلغارستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله آرتاس سانا از قزاقستان است.
 
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد وی در دور دوم گئورگی بوچور از رومانی را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. محمدی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لينگ از چين می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم ماگومد موسی یف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد (یزدانی به دلیل آسیب دیدگی زانوی موسی یف با وی مدارا کرد). وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که از ناحیه سر دچار مصدومیت شد مقابل شامیل اردوغان (احمد اف) کشتی گیر روسی الاصل مطرح ترکیه با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی شانس حضور در گروه شانس مجدد را داشته باشد.
 
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد گابور هاتوش نفر سوم جهان و المپیک 2012 از مجارستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 مغلوب اشرف علی اف از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان شد و با توجه به شکست این آذربایجانی مقابل کشتی گیر گرجستانی، افضلی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار