پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تنها تیمی که اعضایش‌ شرح وظایف خاصی ندارند پرسپولیس است و باید گفت هر کسی در این تیم ساز خود را می‌نوازد.

ناصر ابراهیمی در خصوص عملکرد پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شما عملا پرسپولیس را در هفته‌های اخیر مشاهده کردید و بازی‌های این تیم را دیدید باید اذعان کنم‌ که عملکرد ضعیفی داشته است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: پرسپولیس در هر بازی با نوساناتی مواجه شده و به نظر من این تیم نیاز به ترمیم دارد.
 
 ابراهیمی به تشریح مشکلات پرسپولیس پرداخت و عنوان کرد: به نظر من در هیچ یک از بازی‌ها دروازه بان این تیم مقصر نبوده و نیست ولی وقتی به سایر خطوط نگاه می‌کنیم اوج ضعف و مشکلات را به وضوح مشاهده می‌کنیم.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: در تیم پرسپولیس هر کس ساز خود را می‌زند و یک نوع بی برنامه‌گی در این تیم وجود دارد وقتی به خط دفاع این تیم نگاه می‌کنیم. ضعف بازیکنان دفاعی کاملا مشهود است و خط هافبک‌ این تیم معمولا‌ شرح وظایف شخصی ندارد و همین مسائل باعث بحران در تیم شده است.
 
 وی به یک قانون در فوتبال اشاره کرد و افزود: وقتی  ما بازی می‌کردیم اگر هافبک راست پیشروی می‌کرد به فاصله دفاع جای او را پر می‌کرد ولی وقتی در بازی اخیر پرسپولیس ماهینی‌ و حسینی پیش روی می‌کردند کسی جای این دو را پر نمی‌کرد و باعث ضعف تیم پرسپولیس در مقابل بیشتر تیم‌ها می‌شد و همین مساله در بازی اخیر این تیم را با تراکتور صادق بود.
 
 ابراهیمی پس به تعویض کادر فنی اشاره و تاکید کرد: به نظر من در شرایط کنونی بر کناری علی دایی نمی‌تواند راه چاره پرسپولیس باشد و باید تا نیم فصل صبر کرد و نتیجه کار این تیم را دید.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: سرمربی تیم در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است که مشکلات فراوانی وجود دارد ولی به هیچ وجه نوع مشکلاتش را عنوان نکرد اما هیچ مشکلی نمی‌تواند توجیه درستی برای ضعف پرسپولیس باشد زیرا کم و بیش همه تیم‌ها با چنین مورد یا مشکلی روبرو هستند همچنین دایی در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود پرسپولیس متفاوتی را رو می‌کنیم پس کی ما بازی‌های خوبی از پرسپولیس  خواهیم دید.
 
وی درمورد بازی آینده تیم با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: به نظر من اگر تیم پرسپولیس بازی هفته هشتم که با نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود را با برد خارج نشود و باید فکر اساسی کرد زیرا با سختی مواجه شده است و عبور از بحران تقریبا بعید به نظر می رسد.
 
 ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم که هر چه سریعتر این تیم بتواند مراحل سخت بحران را پشت سر گذاشته و به سمت موفقیت گام بردارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حمید
۰۸:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
قابل توجه کسانی که نظر منفی دادن عرض شود که شما هم نمونه ای از علی دایی هستید!!!!1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
تو پس از فوتبال هیچی نمیفهمی، از رو کینه حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۷:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
اصلا حيف آدم وقتشو بذاره واسعه ديدن فوتبال نميدونم چرا اين فوتبالو خصوصي نميكنن تا لا اقل اين همه پول بيت المال اونجا هدر نره اونموقع هر كي خواست فوتبال بازي كنه وحمايت كنن بازيكنان مورد علاقشونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
حمید خان بگو با فوتبال ایران حال نمیکنم.

عشقم فوتباله درود به شرف کسی که فوتبال را اختراع نمود .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۱:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خداراشکر میکنیم کسی که در اب وخاک اذربایجان بزرگ شده مربی گری تراکتور را کسر شان خود میدانست
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۴:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
چی میگی خداروشکر!!!!
علی دایی باید یه فصل دیگه میموند تا وضعیت پرسپولیس یه مقدار ثبات پیدا میکرد!!!
نباید برکنارش کنن!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هوادار پرسپولیس
۱۳:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
ترپ را کندند بجایش شلغم کاشتند - متاسفم واسه این انتخاب-مثل روز روشن است که وضعیت تیم نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه بدتر هم میشود چون تیم بازیکنان تیم هم جوان هستند هم معروف شده توسط علی دایی- پس کاملا تابلوه که اگر تا حالا غیرتی بازی کردن از این لحظه به بعد اون یه ذره غیرتم ندارن- مسئله دوم اینکه ما کم بدهی داریم قرارداد 2100000000 تومانی دایی واسه امسال و 2550000000تومانی واسه سال بعدش هم اضافه شد- هزارتا هم وکیل داره تا قران اخر پولشو میگیره اگرم ندن محروم و کسر امتیاز میشیم- این وسط کی داغون میشه : معلومه من هوادار - لعنت بر باعث و بانی این مشکلات
United States of America
حمید
۱۰:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اصلا با فوتبال حال نمیکنم ولی خدارو شکر که این علی دایی رو کنار زدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خیلی مسخره ای
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۴:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
داداش عجله نکن تازه هفت هفته رفته پرسپولیس جزو سه تیم بالانشن خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
شما که حال نمیکنی با فوتبال عاشق فوتبال نیستی از بچگی با عشق به یه تیم بزرگ نشدی نمیخواد درباره تیمه من صحبت کنی درضمن چطور دایی پارسال عالی بود الان؟؟
آخرین اخبار