کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل نسبت به سال‌های قبل عملکرد قبولی نداشتند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به جز دو تیم، تیم‌های دیگر حاضر درجام جهاین 2014 برزیل عملکرد خوبی نداشتند و سبک جدیدی را در این مسابقات از خود نشان ندادند.
 
 در جام بیستم تیم‌های ضعیف به نسبت تیم‌های قدرتمند بهتر عمل کردند و تاکتیک تیم‌ها در جام بیستم زیاد مناسب نبود.
 
وی در ادامه افزود: تیم آلمان، تیمی است منسجم و مستحق این برد بود چرا که با توجه به بازیکنان با تجربه‌اش توانست به فینال جام جهانی 2014 راه پیدا کند و برنده از زمین بیرون بیاید.
 
تیم آرژانتین نیز نسبت به بازی‌های قبل‌اش در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل عملکرد بهتری در بازی فینال داشت و توانست موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشته باشد ولی نتوانست برنده این دیدار در جام بیستم باشد.
 
وی درباره ارزیابی‌اش از برد آلمان اظهار داشت: تیم آلمان فوتبال کلاسیکی دارد و در این تیم گذشت و غیرت در بین بازیکنان دیده می شود و هافبک های قوی حاضر در تیم آلمان باعث برد این تیم در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل شد.
 
وی درباره ارزیابی‌اش از جام بیستم نسبت به جام های دیگر افزود: اشتباهات داوری در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل زیاد بود  و این باعث تغییر در سرنوشت تیم های حاضر در جام بیستم شد و دلیل دیگر فرق این جام  می توان به تاکتیک تیم ها اشاره کرد چرا که تیم ها از لحاظ فنی کامل نبودند و این ضعف باعث حذف تیم ها از جام بیستم می‌شد.
 
ابراهیمی درباره ارزیابی‌اش از ماندن یا نماندن  کی روش بیان کرد: بهتر است که مربی خارجی دیگری جایگزین شود تا بتواند  تیم ایران را در جام ملت‌ها به پیروزی برساند و جایگزین مناسبی که می توان برای تیم ایران در نظر گرفت استفاده از مربیان حاضر در ترکیه می باشد که عملکرد بهتری دارند و بتوانند یک سبک جدیدی را برای تیم ما بیاورد.

انتهای پیام /
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: جام ، ضعف ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۳
یکی نیست به این آقا بگه این حرفای مفت چند من یه غاز چیه که می زنی آخه تو وقتیکه مربی بودی چه گلی به سر فوتبال ایران و پرسپولیس زدی که الان میای و مربی ترک می خوای .
آخرین اخبار