نصیری قیداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولین کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها تشکیل شد/ بررسی پرونده تک تک دانشجویان بورسیه

معاون پارلمانی وزارت علوم گفت: پرونده تک تک دانشجویان بورسیه و مربیان مورد بررسی، تدوین و تدوین نهایی قرار می‌گیرد.

نصیری قیداری  معاون پارلمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها عصر دیروز ساعت 18:30 در دفتر محمد علی نجفی سرپرست وزارت علوم و با حضور اعضای این کمیته تشکیل شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه اعضای این کمیته  چند نفر و چه کسانی هستند افزود: اعضای این کمیته دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌ها و دو نفر از نمایندگان با سابقه قضاوت مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بورس دانشگاه‌های خارج از کشور هستند که این افراد عبارتند از سالاری استاد دانشگاه امیر کبیر، کنزی از اساتید برجسته کشور، غلامی مدیر کل بورس دانشگاه‌های خارج از کشور، پورمخبر رئیس کمیسیون اصل 90 و دواتگر نماینده مراغه و از قضات با سابقه کشور هستند.

نصیری قیداری تصریح کرد: در این جلسه روی مکانیزم بررسی پرونده‌ها بحث و تبادل نظر به عمل آمد که این مکانیزم توسط شورای بورس تدوین و به تایید سرپرست وزارت علوم خواهد رسید.

وی به تصمیم نهایی پرونده تک تک دانشجویان بورسیه اشاره کرد و گفت: در این کمیته پرونده تک تک دانشجویان بورسیه داخل و خارج از کشور و مربیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم نهایی آن اخذ می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جلسه بعدی این کمیته امروز بعدازظهر ساعت 16 در دفتر رئیس سازمان امور دانشجویان تشکیل می‌شود ضمنا در جلسه روز گذشته  که اولین جلسه کمیته مصادیق بورسیه‌ها بود مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۱۲:۱۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
قمت وای وائ چقدر است
آخرین اخبار